Radio

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Sinister

Post by Sinister »

RedSun wrote:
slydawg wrote:Sorry hoor maar een top model versterker van Caliber kan je echt niet vergelijken met eentje van Rockford.

Idd Rockford is een klasse apart! Net als Phoenix Gold

Een prijsklasse apart ja, qua kwaliteit is die geen cent beter dan andere merken, integendeel zelfs. Mijn audio system versterker van 100 € goedkoper presteerde beter dan rockford. Overigens geld dit voor alle amerikaanse merken dat ze te duur zijn voor wat je krijgt. Wil je geen troep koop dan hifonics. Qua radios pioneer of clarion of alpine.
real187

Post by real187 »

Sinister wrote:
RedSun wrote:
slydawg wrote:Sorry hoor maar een top model versterker van Caliber kan je echt niet vergelijken met eentje van Rockford.

Idd Rockford is een klasse apart! Net als Phoenix Gold

Een prijsklasse apart ja, qua kwaliteit is die geen cent beter dan andere merken, integendeel zelfs. Mijn audio system versterker van 100 € goedkoper presteerde beter dan rockford. Overigens geld dit voor alle amerikaanse merken dat ze te duur zijn voor wat je krijgt. Wil je geen troep koop dan hifonics. Qua radios pioneer of clarion of alpine.

hifonics mag je gerust in hetzelfde rijtje als RF of Phoenix Gold plaatsen hoor. zoveel beter (of slechter) is die echt niet hoor.
Audio-system is idd beste Bang 4 Buck
Jo&

Post by Jo& »

Wat is er mis met Kenwood?
Bubsy

Post by Bubsy »

jah wat is er met kenwood

Ik heb een jdm 2 din pff geen radio voor mij gaat niet verder dan 90 hz
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Ik heb ook Kenwood, erg dure radio 799 ofzo,
is een van de weinige radio's die +4V uitgang leverd!
Arno

Post by Arno »

Ik hoop binnenkort mn Kicker sub + versterker te ontvangen. Mis de bass toch wel een beetje :razz: Heb er veel goeie verhalen over gehoord, schijnen toch wel bij de beste te horen...
RedSun

Post by RedSun »

Uhmm hate to say this maar kicker is niet echt goed. Gaat alleen hard en dat was het.
Nana korobi ya oki
Arno

Post by Arno »

Whe shall see, ik heb wel de sub uit hun beste lijn besteld (de L7-serie) en daarnaast moet ie juist ook hard gaan :razz:
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

Op je Flicker met Kicker...!
Ik heb een CompVR achterin liggen,zeer fijn kastje :lol:

Op zijn minst haalbaar rond de 133 dB.
muggo

Post by muggo »

inderdaad dat zeg ik die kan je gewoon vergelijken met bv rockford .
het grootste probleem is gewoon dat de mensen de goedkope troep van hun kennen en daarom denken ze gelijk dat de proline ook zo is .nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .
Keung

Post by Keung »

muggo wrote:nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .

Speakers moet je niet beoordelen in een audiokast in een winkel...
Speakers kan je alleen het beste beoordelen IN een auto.
Arno

Post by Arno »

En dan het liefst nog in je EIGEN auto :razz:
S.J.

Post by S.J. »

Ik rijd bijna altijd met radio uit. Luister veel liever naar me VTEC.
Arno

Post by Arno »

Dat geluid ken inmiddels wel :razz: En bovendien komt het toch boven mn radio uit :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Keung wrote:
muggo wrote:nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .

Precies.
Niet voor niets dat de top merken met hun top modellen weken lang testen naar het effect van geluid(sinstallatie) in de auto.
Jo&

Post by Jo& »

Ook al heeft mn auto van zichzelf een mooi geluid waaronder de Vtec natuurlijk... Is het toch fijn om op zn tijd een muziekje te luisteren, liefst met een beetje goed geluid. Zeker als je een lange rit maakt.
mr. X

Post by mr. X »

Lange afstanden naar 5000 toeren luisteren is inderdaad maar saai hoor. Bochtige weggetjes, zeker wanneer deze hard genomen worden, is het een genot om te luisteren naar de motor en het is niet mogelijk op het randje te rijden als je niet hoort wat de auto doet.
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Lange afstanden naar 5000 toeren luisteren is inderdaad maar saai hoor. Bochtige weggetjes, zeker wanneer deze hard genomen worden, is het een genot om te luisteren naar de motor en het is niet mogelijk op het randje te rijden als je niet hoort wat de auto doet.

Ja dan moet juist de radio uit om je uiterst te concentreren en luisteren naar toeren, banden etc...
muggo

Post by muggo »

Keung wrote:

laat ik het dan zo zeggen ik krijg het dagelijks in mijn handen omdat ik er werk dus ik weet echt wel dat veel merken de zelfde opbouw en de zelfde matrialen bezitten .
Keung

Post by Keung »

muggo wrote:
Keung wrote:

laat ik het dan zo zeggen ik krijg het dagelijks in mijn handen omdat ik er werk dus ik weet echt wel dat veel merken de zelfde opbouw en de zelfde matrialen bezitten .

Daar twijfelde ik ook niet aan, ik bedoelde meer het verschil in akoestiek/ geluidisolatie tussen een audiokast en een autoportier/ hoedenplank. :wink:
Locked