slydawg wrote:Sorry hoor maar een top model versterker van Caliber kan je echt niet vergelijken met eentje van Rockford.
Idd Rockford is een klasse apart! Net als Phoenix Gold
Een prijsklasse apart ja, qua kwaliteit is die geen cent beter dan andere merken, integendeel zelfs. Mijn audio system versterker van 100 € goedkoper presteerde beter dan rockford. Overigens geld dit voor alle amerikaanse merken dat ze te duur zijn voor wat je krijgt. Wil je geen troep koop dan hifonics. Qua radios pioneer of clarion of alpine.
slydawg wrote:Sorry hoor maar een top model versterker van Caliber kan je echt niet vergelijken met eentje van Rockford.
Idd Rockford is een klasse apart! Net als Phoenix Gold
Een prijsklasse apart ja, qua kwaliteit is die geen cent beter dan andere merken, integendeel zelfs. Mijn audio system versterker van 100 € goedkoper presteerde beter dan rockford. Overigens geld dit voor alle amerikaanse merken dat ze te duur zijn voor wat je krijgt. Wil je geen troep koop dan hifonics. Qua radios pioneer of clarion of alpine.
hifonics mag je gerust in hetzelfde rijtje als RF of Phoenix Gold plaatsen hoor. zoveel beter (of slechter) is die echt niet hoor.
Audio-system is idd beste Bang 4 Buck
Ik hoop binnenkort mn Kicker sub + versterker te ontvangen. Mis de bass toch wel een beetje :razz: Heb er veel goeie verhalen over gehoord, schijnen toch wel bij de beste te horen...
inderdaad dat zeg ik die kan je gewoon vergelijken met bv rockford .
het grootste probleem is gewoon dat de mensen de goedkope troep van hun kennen en daarom denken ze gelijk dat de proline ook zo is .nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .
muggo wrote:nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .
Speakers moet je niet beoordelen in een audiokast in een winkel...
Speakers kan je alleen het beste beoordelen IN een auto.
muggo wrote:nou ik kan je dus zeggen dat is dus niet zo ik stond net zo verbaasd achter mijn oren te krabben toen ze even wat opendraaiden bij hun op de zaak wat ik had het ook niet verwacht .
Speakers moet je niet beoordelen in een audiokast in een winkel... Speakers kan je alleen het beste beoordelen IN een auto.
Precies.
Niet voor niets dat de top merken met hun top modellen weken lang testen naar het effect van geluid(sinstallatie) in de auto.
Ook al heeft mn auto van zichzelf een mooi geluid waaronder de Vtec natuurlijk... Is het toch fijn om op zn tijd een muziekje te luisteren, liefst met een beetje goed geluid. Zeker als je een lange rit maakt.
Lange afstanden naar 5000 toeren luisteren is inderdaad maar saai hoor. Bochtige weggetjes, zeker wanneer deze hard genomen worden, is het een genot om te luisteren naar de motor en het is niet mogelijk op het randje te rijden als je niet hoort wat de auto doet.
mr. X wrote:Lange afstanden naar 5000 toeren luisteren is inderdaad maar saai hoor. Bochtige weggetjes, zeker wanneer deze hard genomen worden, is het een genot om te luisteren naar de motor en het is niet mogelijk op het randje te rijden als je niet hoort wat de auto doet.
Ja dan moet juist de radio uit om je uiterst te concentreren en luisteren naar toeren, banden etc...
Speakers moet je niet beoordelen in een audiokast in een winkel... Speakers kan je alleen het beste beoordelen IN een auto.
laat ik het dan zo zeggen ik krijg het dagelijks in mijn handen omdat ik er werk dus ik weet echt wel dat veel merken de zelfde opbouw en de zelfde matrialen bezitten .
laat ik het dan zo zeggen ik krijg het dagelijks in mijn handen omdat ik er werk dus ik weet echt wel dat veel merken de zelfde opbouw en de zelfde matrialen bezitten .
Daar twijfelde ik ook niet aan, ik bedoelde meer het verschil in akoestiek/ geluidisolatie tussen een audiokast en een autoportier/ hoedenplank. :wink: