Jo& wrote:chris wrote:"Jo&":wbb4hx1j wrote:chris wrote:"Jo&":wbb4hx1j wrote:Ben je niet slimmer als je een of andere cheap ass auto koopt met goedkope wegenbelasting en door spaart voor een R?
heb je een goed punt.. maar zo duur zijn deze dingen niet..heb er nu eentje op het oog die pak m beet 2000 e moet kosten. 145k in mijlen en de meeste probleempunten aangepakt..daarnaast woon ik nu, en voorlopig zeker nog, midden in amsterdam en ik denk niet dat ik het trek een R in amsterdam te parkeren, zou me al mn nachtrust kosten..

mijn neef in amerika heeft er overigens ook zo eentje, en dat ding overleeft al 14 keiharde minnesota winters zonder slag of stoot. en dat zegt wat haha, laatste keer dat ik er was liep t tegen de -40 aan :lol:
Straks mag je Amsterdam niet eens in met zo een auto haha.
En hoe moet je dan parkeren haha :razz:
valt hier wel mee.. woon net op het randje van centrum in oost, en sinds de straat hier is opgeknapt kan je prima netjes parkeren..heb vaak een 18 kuubs bakwagen mee van mn werk, tot nu toe altijd kwijt gekund :razz:
en dat hele groenlinkseboomknuffel plan heb ik allang niets meer van gehoord..volgens mij is dat stilletjes van tafel geschoven :twisted:[/quote:wbb4hx1j]
Hangt ervanaf waar in Amsterdam je woont natuurlijk.
Maar bakwagens mee naar huis... Ik vind dat altijd aso als mensen dat doen. In de straat waar ik hiervoor woonde namen mensen hun vrachtwagen mee naar huis. Of van die HUGE bestel autos... Fijn als ze die voor je deur zetten, dan heb je meteen geen licht meer in je huis. (we hadden geen voortuin en smalle stoep).
Zet dat ding dan op het pleintje of verderop in de straat waar geen huizen zijn, maar nee owee als je dan 20 seconden verder moet lopen![/quote:wbb4hx1j]
nou nou... ik kan niet anders omdat ik op dergelijke dagen om 07.00 begin met werken en ik niet dan pas die auto kan ophalen.. woon overigens in een drukke winkelstraat waar het constant vol staat met vrachtwagens en files, en op de begane grond alleen maar winkels zitten dus denk niet dat iemand zich daar druk om kan maken. En het blijft de stad he, nergens plek waar geen mensen wonen. Niet hier iig.