Vandaar even een poll.
Achter vind ik hem namelijk helemaal niet storend, mits het niet zo'n lelijk vierkant gedrocht is. Het omgekeerde vind ik juist raar, een kleine plaat in grote uitsparing.
Voor daarentegen stoort het me wel omdat het aan alle kanten uit steekt. De Zwitserse plaat die erop zit is nog zelfs kleiner dan de 'Amerikaanse' plaat en dat formaat vind ik eigenlijk het mooist.
Nou ben ik wel zo iemand, zeker aangezien de auto niet veel gebruikt gaat worden, om toch voor de grote plaat te opteren maar die nooit voor erop zou zetten en gewoon een sticker laten maken. Die boete slik ik dan maar eens in de zoveel tijd. Daarbij komt ook nog eens dat ik me kan herinneren dat de sticker ongeveer even groot is als de Zwitserse plaat. Dan zou hij dus nét op het platte gedeelte van de bumper passen.
Zie hier de kleine Zwitserse plaat:

Zwitserse plaat tegenover 'Amerikaans' model:

En, iets minder goed te zien, de Nederlandse plaat (je ziet gelijk wat ik bedoel):

Mocht iemand een foto hebben van een stickertje voor op de Integra wordt het gewaardeerd als die hem zou willen posten.
Nadeel Nederlandse platen:
Groot en opzichtig ding voor.
Voordelen Nederlanse platen:
Het kunnen voeren van de Type-R club Benelux kentekenplaathouders. :worshippy:
Nadeel 'Amerikaanse platen:
Vreemd gezicht achter in een EUDM bumper doordat het een klein paatje is,
Zal alsnog voor een klein beetje uit steken,
Geen Type-R Benelux kentekenplaathouders :cry:
Gezeur door ontbreken van een blauw EU labeltje?
Voordeel 'Amerikaanse' platen:
Nog altijd is hij kleiner dan de Nederlandse plaat wanneer de plaat toch permanent gevoerd moet worden.
Als ik iets over het hoofd heb gezien hoor ik het graag.
Brand los!