Doe je goed ...

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Doe je goed ...

Post by iVTEC-fab »

:thumbs: verbruik :thumbs:

Image
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Hey!! dat kan niet heh..!
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Zit je ook op het Hybridforum?
Nana korobi ya oki
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

RedSun wrote:Zit je ook op het Hybridforum?


11.1 L per 100 km? Hybrid ? :razz:
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ok ok, ik wou netjes blijven, oude wijven forum? :P
Nana korobi ya oki
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

Heb je ingesteld dat TRIP A na iedere tank beurt wordt gereset? Heb ik wel gedaan. TRIP B wordt dan je overall average, deze staat in mijn geval op 8.5L/100km.
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

na 9000 km staat trip B op 9,5l
DC2TYPER
Posts: 558
Joined: Tue Aug 22, 2006 12:08 am

Post by DC2TYPER »

ChristopheR wrote:na 9000 km staat trip B op 9,5l


Dat is mijn 'overall' verbruik met de ITR ook :-)

Maar euh, 11.1 met een hybrid :shock:
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

DC2TYPER wrote:Maar euh, 11.1 met een hybrid :shock:


Bekijk de foto nog eens een keer heel goed en let vooral op het rode gebied bij de 8X1000RPM :D :wink:
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

lol dat was een joke van Redsun.

Ik ken dat trip A en b nog niet. om eerlijk te zijn valt me dat A´tje nu pas op! :-)

dit is mijn gemiddelde over de gehele 1500 km en niet per tank.
per tank zou nu nog droeviger zijn. hij blijft stijgen namelijk.. nu op 11.3L/100KM

hoe stel ik trip A op 0 iedere tank en Trip B laten lopen ?
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

na het tanken als er trip A op je scherm staat de knop set/reset even in duwen, dan springt ook je kmteller op nul en blijft trip b ongewijzigd althans zo doe ik het :-)
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

DC2TYPER wrote:
ChristopheR wrote:na 9000 km staat trip B op 9,5l


Dat is mijn 'overall' verbruik met de ITR ook :-)

Maar euh, 11.1 met een hybrid :shock:


vind ik heel aanvaardbaar :thumbs: is iets meer dan de fabrieksopgave van de fn2, maar ik rij dan ook meer in de stad dan op gewestwegen
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

ChristopheR wrote:na het tanken als er trip A op je scherm staat de knop set/reset even in duwen, dan springt ook je kmteller op nul en blijft trip b ongewijzigd althans zo doe ik het :-)


Nee joh, kan ook geheel automatisch.
Houd de 'i'of de 'sel/reset' knop even ingedrukt en je komt in het systeem menu. Hier kan je van alles instellen. Dus ook dat hij automatisch TRIP A reset na een tank beurt. Je hiervoor wel stil staan. Staat duidelijker uitgelegd in de handleiding.

Je kan zelf de temperatuur calibreren, speedlimit instellen, enz, enz. Tja jongens, de mogelijkheden van een FN2 zijn ongekent.

Edit: I en sel/reset beide tegelijk indrukken..
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

teveel luxe in die FN2 van jullie !!
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

Mathy M wrote:
ChristopheR wrote:na het tanken als er trip A op je scherm staat de knop set/reset even in duwen, dan springt ook je kmteller op nul en blijft trip b ongewijzigd althans zo doe ik het :-)


Nee joh, kan ook geheel automatisch.
Houd de 'i'of de 'sel/reset' knop even ingedrukt en je komt in het systeem menu. Hier kan je van alles instellen. Dus ook dat hij automatisch TRIP A reset na een tank beurt. Je hiervoor wel stil staan. Staat duidelijker uitgelegd in de handleiding.

Je kan zelf de temperatuur calibreren, speedlimit instellen, enz, enz. Tja jongens, de mogelijkheden van een FN2 zijn ongekent.


ik lees geen handleidingen :D nog nooit gedaan ik doe aan ZOL
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

wesjes wrote:teveel luxe in die FN2 van jullie !!


Volgens mij kan dit ook wel in de FD2 toch?
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Ik heb geen boordcomputer hoor alleen een trip meter en daar moet ik het mee doen XD
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

pff ik dacht dat de NSX wel een beetje zuinig was, maar ik was met een volle tank richting Rotterdam gegaan gister, maar toen ik terug was, had ik nog maar een halve tank... Ik heb me (op een paar tussensprintjes na) overal aan de snelheden gehouden.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

En dat houdt in, Dimer? 40 liter verstookt? :mrgreen:
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

lol, thanx
Locked