Doe je goed ...
lol dat was een joke van Redsun.
Ik ken dat trip A en b nog niet. om eerlijk te zijn valt me dat A´tje nu pas op! :-)
dit is mijn gemiddelde over de gehele 1500 km en niet per tank.
per tank zou nu nog droeviger zijn. hij blijft stijgen namelijk.. nu op 11.3L/100KM
hoe stel ik trip A op 0 iedere tank en Trip B laten lopen ?
Ik ken dat trip A en b nog niet. om eerlijk te zijn valt me dat A´tje nu pas op! :-)
dit is mijn gemiddelde over de gehele 1500 km en niet per tank.
per tank zou nu nog droeviger zijn. hij blijft stijgen namelijk.. nu op 11.3L/100KM
hoe stel ik trip A op 0 iedere tank en Trip B laten lopen ?
- ChristopheR
- ChristopheR
ChristopheR wrote:na het tanken als er trip A op je scherm staat de knop set/reset even in duwen, dan springt ook je kmteller op nul en blijft trip b ongewijzigd althans zo doe ik het :-)
Nee joh, kan ook geheel automatisch.
Houd de 'i'of de 'sel/reset' knop even ingedrukt en je komt in het systeem menu. Hier kan je van alles instellen. Dus ook dat hij automatisch TRIP A reset na een tank beurt. Je hiervoor wel stil staan. Staat duidelijker uitgelegd in de handleiding.
Je kan zelf de temperatuur calibreren, speedlimit instellen, enz, enz. Tja jongens, de mogelijkheden van een FN2 zijn ongekent.
Edit: I en sel/reset beide tegelijk indrukken..
- ChristopheR
Mathy M wrote:ChristopheR wrote:na het tanken als er trip A op je scherm staat de knop set/reset even in duwen, dan springt ook je kmteller op nul en blijft trip b ongewijzigd althans zo doe ik het :-)
Nee joh, kan ook geheel automatisch.
Houd de 'i'of de 'sel/reset' knop even ingedrukt en je komt in het systeem menu. Hier kan je van alles instellen. Dus ook dat hij automatisch TRIP A reset na een tank beurt. Je hiervoor wel stil staan. Staat duidelijker uitgelegd in de handleiding.
Je kan zelf de temperatuur calibreren, speedlimit instellen, enz, enz. Tja jongens, de mogelijkheden van een FN2 zijn ongekent.
ik lees geen handleidingen