Specificaties nieuwe Forcus RS bekend
mr. X wrote:Met scooter sprints was dit niet anders, je gokte gewoon dat je nét geen valse start zou hebben.
Hier ben ik mee eens!
P.s.
moeten we niet een nieuwe topic srarten want het gaat al een aantal pagina's niet meer over de Focus RS
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-
On topic:
Focus RS uitverkocht!!
terwijl Honda nog tig pre facelift Type R als show model hebben staan.
die niet aan de man te brengen zijn.
Focus RS uitverkocht!!
terwijl Honda nog tig pre facelift Type R als show model hebben staan.
die niet aan de man te brengen zijn.
Als 305 pk niet genoeg is:
http://www.nu.nl/auto/2110530/ford-focu ... k-mee.html
http://www.nu.nl/auto/2110530/ford-focu ... k-mee.html
Ja dat weet ik. Daarom, druk omhoog schroeven en klaar. Niks geen dure bolt ons.
Ben benieuwd of ze daadwerkelijk iets hebben aangepast qua inlaat/uitlaat/motorisch. Want zo niet en hebben ze alleen de turbo druk omhoog gegooid, kan je net zo goed een standaard RS kopen, hem laten 'chippen' en die € 6.500,- in je zak stoppen..
Kan je die schijt lelijke 20" velgen ook nog eens thuis laten
Ben benieuwd of ze daadwerkelijk iets hebben aangepast qua inlaat/uitlaat/motorisch. Want zo niet en hebben ze alleen de turbo druk omhoog gegooid, kan je net zo goed een standaard RS kopen, hem laten 'chippen' en die € 6.500,- in je zak stoppen..
Kan je die schijt lelijke 20" velgen ook nog eens thuis laten

Ik zeg niet dat ze niets doen met de turbo druk, maar als jullie even lezen dan zie je dat er staat:
"Deze cijfers behaalt de super-RS overigens alleen als de klant kiest voor een speciaal uitlaatsysteem en een ander luchtfilter."
En
"...Focus RS 35 millimeter dichter bij het asfalt gelegd. 20-inch lichtmetaal...
35mm lager doe je niet zonder iets fysiek te wijzigen?
"Deze cijfers behaalt de super-RS overigens alleen als de klant kiest voor een speciaal uitlaatsysteem en een ander luchtfilter."
En
"...Focus RS 35 millimeter dichter bij het asfalt gelegd. 20-inch lichtmetaal...
35mm lager doe je niet zonder iets fysiek te wijzigen?
Zeer slechte review!
Dit was niet de plek om deze twee te testen.
De naam RS250 doet mij nu al vermoeden dat er later een veel sterkere megan Rs komt.
P.S. € 100,- per extra pk is wel echt duur als je het vergelijkt met de 70 pk extra(van 240pk -> 310pk) die de Seat Leon Cupra krijgt voor € 780,-
Dat is omgerekend € 7,80 per pk,dat doet geen 1 uitlaat systeem of intake het na! :wink:
Dit was niet de plek om deze twee te testen.
De naam RS250 doet mij nu al vermoeden dat er later een veel sterkere megan Rs komt.
P.S. € 100,- per extra pk is wel echt duur als je het vergelijkt met de 70 pk extra(van 240pk -> 310pk) die de Seat Leon Cupra krijgt voor € 780,-
Dat is omgerekend € 7,80 per pk,dat doet geen 1 uitlaat systeem of intake het na! :wink:
g-unit wrote:Lijkt me een interessante race!!
Alleen durf ik nu al mijn geld op in te leggen dat de S2000 geen 5,4 sec naar de 100 haalt en de Ek9 in 5,7 is helemaal een fabbeltje.
Een jaguar Xkr doet de 100 met moeite in 5,7 sec.
ik durf te wedden dat mijn huidige standaard Leon cupra die op papier het maar in 6,4 sec doe sneller naar de 100 is dan al die auto's behalve de NSX dan.
Leuk... Die Leon Cupra heb ik net gekilled :-) was wel met de B18C-R :-(
Met de B16B had ik dat niet gered.
Maar nogmaals B16B 5.7 BS... B18C-R geen idee... Wat denken jullie...
Ik pakte wel een Z4 3.0 Die heeft ook een fabrieksopgave van 5.7