
Erick. TEIN.
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken.
Erick rijd na 3.5 jaar weer Honda. Ik ga dinsdag me Hondaatje ophalen. Het is alleen dit keer een Civic 1.5i VTEC-e 5drs geworden omdat me BMW niet meer te redden was.
De Civic moet opzeker verlaagd worden en het schijnt dat ITR suspension eronder past dus vandaar dat er een aantal topics met mijn replys voorzien worden.
Erick rijd na 3.5 jaar weer Honda. Ik ga dinsdag me Hondaatje ophalen. Het is alleen dit keer een Civic 1.5i VTEC-e 5drs geworden omdat me BMW niet meer te redden was.
De Civic moet opzeker verlaagd worden en het schijnt dat ITR suspension eronder past dus vandaar dat er een aantal topics met mijn replys voorzien worden.
Erick wrote:Status van de parts.
ITR Strut Bar. \/
ITR shocks. \/
ITR veren. (onderweg)
ITR shock mount's Front. (onderweg)
ITR Lower controle arms Rear. (onderweg)
ITR Middenpijp + einddemper. \/
ITR kat. \/
D15/D16 Spruitstuk. (onderweg)
VTI interieur. (onderhandeling)
Status van de parts.
ITR Strut Bar. \/
ITR shocks. \/
ITR veren. \/
ITR shock mount's Front. \/
ITR Lower controle arms Rear. \/
ITR Middenpijp + einddemper. \/
ITR kat. \/
D15/D16 Spruitstuk. (onderweg)
VTI interieur. (onderhandeling met vorige eigenaar)
16" Rota GT3 in Gun Metal. (onderhandeling met de vrouw des huises.)
Ja zolang er een Honda logo op staat dan is het goed.
Heb je ook een brommer dan?

Heb je ook een brommer dan?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Vandaag ff naar FCT geweest om naar wat wielen te gaan kijken met de vrouw des huizes. Samen met de vrouw tot de conclusie gekomen dat de 16" Drag DR16 in Gun Metal het mooist zouden zijn onder de MB3. Dus wat doe je dan, PINNUUUUUHHHHHHHHH........................
TADAAA..........
FF voor de bestaande 14" gezet.
Daar moet dan ook nog een setje Falken ZE912 omheen in 195-45-16 en de wielen komen vast met Muteki Lug Nuts.

TADAAA..........

FF voor de bestaande 14" gezet.

Daar moet dan ook nog een setje Falken ZE912 omheen in 195-45-16 en de wielen komen vast met Muteki Lug Nuts.


- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Before.
ITR LCA + Shock.
After.
Wat heb ik gedaan??
Ik heb dus voor de ITR standaard shocks met ITR H&R verlagingsveren, achter heb ik de ITR LCA met de standaard shocks en standaard ITR veren gemonteerd. Alles paste 1 op 1 op de MB. Ik heb niks hoeven uitboren of wat gewoon losmaken en nieuwe spul gewoon weer monteren.
Kwa wegligging is het echt een hele verbetering maar niet kneiter hard maar wel super sportief.
Gelukkig zijn vandaag ook de Falken banden binnen gekomen dus die gaan deze week nog om de GT3's heen.

ITR LCA + Shock.

After.


Wat heb ik gedaan??
Ik heb dus voor de ITR standaard shocks met ITR H&R verlagingsveren, achter heb ik de ITR LCA met de standaard shocks en standaard ITR veren gemonteerd. Alles paste 1 op 1 op de MB. Ik heb niks hoeven uitboren of wat gewoon losmaken en nieuwe spul gewoon weer monteren.
Kwa wegligging is het echt een hele verbetering maar niet kneiter hard maar wel super sportief.
Gelukkig zijn vandaag ook de Falken banden binnen gekomen dus die gaan deze week nog om de GT3's heen.