Hai, ik ben Eric en ik rij sinds 7 nov in een ITR, nr 1653, bouwjaar Jan '99. Sinds de aanschaf heb ik er wat Spoon-sports spulletjes er op gezet, zoals : Spoon bougie kabels, Spoon luchtfilter, Denzo bougies, Hyper ground cabels en een Bullet TITANIUM N1 einddemper, en het vermogen ligt nu rond de 200pk. Toekomst plannen, veel te veel om op te noemen, maar HIJ (de ITR) moet een Spoon jasje krijgen, ala JDM, dus er moet nog wat gespaart worden.
Anonymous wrote:dat klopt, maar als je een Type R hebt moet je hier op het forum zitten en lid zijn. Maar wat wil je nog meer voor Spoon rommel op je ITR??
Ik wil in ieder geval de buitenkant Spoon inclusief stickers en carbon stuff, maar motorisch weet ik nog niet wat ik allemaal wil.
Mijn geldboom begint in januari weer te bloeien, dus dat wordt weer plukken geblazen, waarschijnlijk voor een verlagings set en velgen(RSX type R of Volk Racing).
Vrijdag wordt er weer wat aan de ITR toegevoegd, een setje verlagings veren en misschien andere velgen, maar daar moet wel mijn geld optijd op de rekening staan anders wordt het volgende week. En zo bouwen we verder aan een JDM ITR.
JA, alleen de banden zijn niet helemaal goed, het is een 45 serie en ik moet een 40 serie hebben eigenlijk, maar volgens JIM lopen ze niet aan en is je snelheid minder dan op je meter dus dat is alleen maar goed. Verlopig kan ik ermee vooruit en ga ik wel voor de goede banden kijken als ze op zijn, eerst de winter door en dan zien we wel verder.
Heb van de week ff een berekening gedaan van de stickers die ik op de ITR wil hebben:
-Spoon voorruitsticker,
-Spoon achterruitsticker,
-Spoon stickers onder de spiegels en
-Spoon kraanvolgel stickers.
150,- euro totaal, dat was wel ff schrikken maar ja je wil toch wat he.
K ga zaterdag alvast een deel van de stickers kopen, waarschjinlijk de stickers voor de voorruit, onder de spiegels en de kraanvogels, de achterruitsticker moet dan maar ff wachten.
Spiegelstickers en Spoon-sports batch zitten er nu op, als alles mee zit dan kan ik zaterdag de spiegels monteren en begint het er een beetje op te lijken.