een vraag aan de kenners
slydawg wrote:Niet blindstaren op de opgegeven winsten die ze opgeven, gewoon research doen en naar ervaringen kijken van andere gebruikers alvorens te beslissen.
Het is een samenspel van alles wat je doet, BV. een spruitstuk alleen monteren levert bv 9pk op maar zet je ook een goede inlaat zie je misschien een winst van 15pk, dan de boel afstellen en ga zo maar door. Op die manier haal je het meeste uit je mods.
Een goede inlaat plaatsen die veel meer lucht kan verwerken dan de motor zelf omdat bv de uitlaat restrictief is, je zal dan ook niet het max halen uit de inlaat.
Juist :thumbs:
dat is helemaal duidelijk..
hier nog wat uitgebreidere info over Ram Aim Gruppe M.
http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=2774
hier nog wat uitgebreidere info over Ram Aim Gruppe M.
http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=2774
- ChristopheR
- Posts: 455
- Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
Nick wrote:Deze waardes zijn bepaald met eenFN2 die standaart al 214 pk heeft.. ik heb met een uitlaat en hondata rondgereden en ik kwam op 215 pk
al bij al hebben de mod s ni veel zin dan?? als ik dit goed begrijp?!
dan moet ik de mijne toch ook s op de rollenbank gooien 214 ipv 201 pk is toch een groot verschil