Dat kan je zelf ook wel maken als je een rood kleppendeksel hebt... gewoon stencil klussen en spuiten maar (alleen het kanji logo zal wel paar cutmarks krijgen die je weg moet werken)
RedSun wrote:Waarom voor race use only? Lijkt me een beetje onzin
de motor haalt misschien niet de gestelde emissie eisen voor straatgebruik, loopt misschien minder lekker in de lagere toeren.
For racing use only geld voor de motor he, niet het kleppendeksel ;-)
De toleranties van de mugen motor zijn minimaal, ze rekenen op minimaal 1 rebuild per seizoen. De motoren kun je rechtstreeks kopen, kosten +/- 8500,=. Bijpassend Euro 4 ecu kost 2500,= etc etc... dure business.
EK20A wrote:De toleranties van de mugen motor zijn minimaal, ze rekenen op minimaal 1 rebuild per seizoen. De motoren kun je rechtstreeks kopen, kosten +/- 8500,=. Bijpassend Euro 4 ecu kost 2500,= etc etc... dure business.
Wat bedoel je met toleranties zijn minimaal, ze rekenen op minimaal 1 rebuild per seizoen.
?
EK20A wrote:De toleranties van de mugen motor zijn minimaal, ze rekenen op minimaal 1 rebuild per seizoen. De motoren kun je rechtstreeks kopen, kosten +/- 8500,=. Bijpassend Euro 4 ecu kost 2500,= etc etc... dure business.
Wat bedoel je met toleranties zijn minimaal, ze rekenen op minimaal 1 rebuild per seizoen. ?
Op een fabrieks honda motor zitten hoge toleraties, dat zorgt dat een motor makkelijk 2 ton kan lopen. Een mugen blok wordt gebouwd "op het randje" dus meer pk's en dus hogere slijtage. Ze houden er dus rekening mee dat je 3 tot 4 rally's rijd en het blok dan opnieuw bouwt. Bij grote rally teams liggen de reserve blokken in de bus... Bij jas motorsport en adr engineering kunnen ze je er vast meer over vertellen!