Wilco ITR #1150

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hoeveel amp/h is die accu?

Heb je wel weer rete netjes gemonteerd gozer!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Heel leuk! Deze velgen staan echt 100% op de EDM!

Maak wat fotos als ze eronder zitten---

Mmmmmmmmmmiracle X :razz:
wilco

Post by wilco »

Frank =>> 17 Ah

De rest bedankt voor de complimenten 8)
Lucas79

Post by Lucas79 »

Mooi speeltjes/upgrades Wilco. :D

Jammer van die velgen, begon net een beetje te wennen aan die back-to-the-future-velgen :P
Deus Ex Machina!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

17 Ah is niet echt aan te bevelen volgens mij als je hem een weekje stil wilt kunnen zetten met een alarm erop. Of gaat dat gewoon goed?
Wat zijn de stock accu's eigenlijk qua vermogen?
wilco

Post by wilco »

Ik heb hem afgelopen Zaterdag van de druppellader gehaald en zal eens kijken of ik hem over 1 á 2 weken weer kan starten , stock zou zo rond 40Ah wezen.
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Frank, ik ben ook wel eens 10 dagen weg geweest met auto op alarm... geen problemen met starten daarna (ik heb diezelfde accu)
Hatchman

Post by Hatchman »

Hoe bevalt die Moroso baffled carterpan? nog steeds lekvrij? En waar heb je die vandaan trouwens? Zit eraan te denken er ook een aan te schaffen
Martin.O

Post by Martin.O »

ik ook
boikel

Post by boikel »

Martin.O wrote:ik ook

Groupbuy? :D
wilco

Post by wilco »

ITR TE KOOP
Martin.O

Post by Martin.O »

jammer
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Martin.O wrote:jammer

Ben ik mee eens!
itr-1895

Post by itr-1895 »

:shock: dat is zonde man na zo veel werk hem weg te doen. :-?
Jo&

Post by Jo& »

wilco wrote:ITR TE KOOP

Wat is de prijs?
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Das echt jammer. Maar de nieuwe eigenaar zal er best tevreden mee zijn. Eén van de betere.
wilco

Post by wilco »

Zal een kleine toelichting geven;

Ik loop er al een tijdje mee, normaal sta ik te springen om hem uit de schorsing te halen , nu heb ik hem voor de vorm afgelopen eind Mei er toch maar uitgehaald met het idee dat het lekker zomer word en dat ik er vaker als vorig jaar mee ga rijden.

Echter staat de ITR nog steeds stil en heb ik alleen het weekend van eind Mei er een kleine 50KM mee gereden. Ik ben bij mezelf gaan nadenken en ik mis nu op dit moment iets waarmee ik met plezier er in rij , laat ik het zo zeggen ; normaal sta ik te springen dat ik in de ITR kan rijden , nu maakt het me niet uit of ik nou in de Civic rij of iets anders.

Punt 2 is dat ik het dan zonde vind van zo'n auto dat hij zolang stil staat , want het is een rijdersauto .

Punt 3 is gewoon dat ik er van baal dat ik ook dit jaar niet kan rijden met de ITR op een plek waar ik dat wil , maar dit is niet de reden , even als de medische reden van mijn rug waar is uitgekomen dat ik geen hernia heb maar littekenweefsel waarmee ze niks kunnen.

Ik heb gewoonweg nu het gevoel niet meer met de ITR , iets wat ik normaal wel heb.
Mocht de auto verkocht worden dan komt er ook niks voor in de plek ook geen stationwagen , want ik kon me prima redden met de ITR qua ruimte , want je moet niet denken dat ik de ITR ga verkopen voor een burgerbak :shock: , nee puur het feit dat de auto hier stof staat te happen terwil ik er niks mee doe , zonde.

Tuurlijk gaat dit aan mijn hart , al die jaren werk en dan niet te vergeten alleen al die rekeningen.

Wel ben ik erachter dat ik bouwen/opbouwen/knutselen erg leuk vindt.

Even over de prijs , ik ben er zelf net achter dat de ITR weg gaat ,hoe deze verkocht wordt , weet ik nog niet . Het kan met alle modificaties of gewoon stock.

Prijs zal absoluut niet laag worden maar qua werk/ en de staat van de auto zal dit meer dan rechtvaardig wezen , laten we eerlijk wezen.
En een EDM ITR is zeldzamer dan een JDM ITR , dus qua prijs is een import ITR niet te vergelijken als een EDM ITR.
sigur

Post by sigur »

Jammer, maar je heb voor jezelf een goeie keuze gemaakt.
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:( suc6 Wilco erg zonde dit is 1 van de beste EDM ITR in nieuw staat :twisted:
Locked