Aangezien mijn nieuwe metertjes nogsteeds ingebouwd moeten worden ben ik op zoek naar een om de meters op een nette manier te kunnen plaatsen. Het liefste zou ik ze in een 'kastje' plaatsen die op het midden van het dashboard geplaatst word. Maar volgens mij bestaan die niet voor de ITR. Heb er over zitten denken om er zelf een te maken met een rapid prototype techniek maar dan moet ik op een of andere manier de contouren van het dashboard nauwkeurig kunnen digitaliseren.
Een andere manier is ze in de A stijl te plaatsen, maar degene die ik kan vinden hebben de verkeerde kleur, moeten op de originele geschroefd worden en zijn korter dan de originele waardoor je altijd een overgang hebt.
Iemand een tip?
Nette meterhouder voor ITR
Als je het echt mooi wilt hebben zou je het volgende kunnen doen (wel veel werk).
Koop een a-style meterhouder.
Zaag de "potjes" eruit.
Haal je OEM ITR a-style houder los.
Zaag hier even grote gaten in.
Laat de "potjes" erop vast lassen mbv plastic-lassen.
Ga met je "nieuwe" a-style naar een verftent en (laat) het in de OEM kleur spuiten.
Nu heb je een a-style houder met de OEM klipjes erachter (je hoeft dus niet te schroeven), de houder is de juist lengte én de kleur klopt.
Veel werk....maar IMHO de enige juiste manier.
Zaag de "potjes" eruit.
Ga met je "nieuwe" a-style naar een verftent en (laat) het in de OEM kleur spuiten.
Nu heb je een a-style houder met de OEM klipjes erachter (je hoeft dus niet te schroeven), de houder is de juist lengte én de kleur klopt.
CyRaX wrote:Als je het echt mooi wilt hebben zou je het volgende kunnen doen (wel veel werk).
Zaag de "potjes" eruit.
Dat is ongeveer net zoveel werk als een houder te maken voor op het dashboard, en dat doe ik dan liever denk ik.