Nette meterhouder voor ITR

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
roblom

Nette meterhouder voor ITR

Post by roblom »

Aangezien mijn nieuwe metertjes nogsteeds ingebouwd moeten worden ben ik op zoek naar een om de meters op een nette manier te kunnen plaatsen. Het liefste zou ik ze in een 'kastje' plaatsen die op het midden van het dashboard geplaatst word. Maar volgens mij bestaan die niet voor de ITR. Heb er over zitten denken om er zelf een te maken met een rapid prototype techniek maar dan moet ik op een of andere manier de contouren van het dashboard nauwkeurig kunnen digitaliseren.
Een andere manier is ze in de A stijl te plaatsen, maar degene die ik kan vinden hebben de verkeerde kleur, moeten op de originele geschroefd worden en zijn korter dan de originele waardoor je altijd een overgang hebt.

Iemand een tip?
CyRaX

Post by CyRaX »

Als je het echt mooi wilt hebben zou je het volgende kunnen doen (wel veel werk).

Koop een a-style meterhouder.
Zaag de "potjes" eruit.
Haal je OEM ITR a-style houder los.
Zaag hier even grote gaten in.
Laat de "potjes" erop vast lassen mbv plastic-lassen.
Ga met je "nieuwe" a-style naar een verftent en (laat) het in de OEM kleur spuiten.

Nu heb je een a-style houder met de OEM klipjes erachter (je hoeft dus niet te schroeven), de houder is de juist lengte én de kleur klopt.

Veel werk....maar IMHO de enige juiste manier.
Jo&

Post by Jo& »

Of zo een plastic houder voor ipv een radio. Kan toch bij de ITR wel, want dat is dubble din?
roblom

Post by roblom »

CyRaX wrote:Als je het echt mooi wilt hebben zou je het volgende kunnen doen (wel veel werk).

Koop een a-style meterhouder.
Zaag de "potjes" eruit.
Haal je OEM ITR a-style houder los.
Zaag hier even grote gaten in.
Laat de "potjes" erop vast lassen mbv plastic-lassen.
Ga met je "nieuwe" a-style naar een verftent en (laat) het in de OEM kleur spuiten.

Nu heb je een a-style houder met de OEM klipjes erachter (je hoeft dus niet te schroeven), de houder is de juist lengte én de kleur klopt.

Veel werk....maar IMHO de enige juiste manier.

Dat is ongeveer net zoveel werk als een houder te maken voor op het dashboard, en dat doe ik dan liever denk ik.
roblom

Post by roblom »

Jo& wrote:Of zo een plastic houder voor ipv een radio. Kan toch bij de ITR wel, want dat is dubble din?

Daar zit u mijn Apexi Neo al :D

Maar er is dus niet iets knaps te koop?
sigur

Post by sigur »

Die van autometer hebben een perfecte pasvorm alleen is helaas niet meer in het grijs verkrijgbaar. Dus zou je eventueel een zwarte moeten bestellen en dan zelf of laten spuiten in kleur.
White-ITR

Post by White-ITR »

sigur wrote:Die van autometer hebben een perfecte pasvorm alleen is helaas niet meer in het grijs verkrijgbaar. Dus zou je eventueel een zwarte moeten bestellen en dan zelf of laten spuiten in kleur.

zo heb ik één in mij ITR :D kleur en pasvorm is idd perfect :thumbs:
wilco

Post by wilco »

Ik heb nog een Autometer dashpodhouder te koop voor 2 meters , die zitten naast je OEM benzinemeter en brandstofmeter.
Prijs is T.E.A.B
Locked