Gr Bas
wesjes wrote:AssItch wrote:aanstel... ding liep prima op fuelsave 95.. :razz:
ik ga niet dagelijks rondrijden op ultimate ofzo... das echt te duur..
Zoals Slydawg al zei als het 98 vereist moet je op 98 rijden, ik weet dat het duur is maar als jou motor uiteindelijk in de soep is gedraait of beschadigd,
Was het rijden op 98 toch niet zo duur geweest..
slydawg wrote:Ook in open loop? volgas?
De eu k20a2's hebben ook een knock sensor maar in hoeverre die de boel bijregelt weet ik niet, weet niet hoe het met de andere zit.
iVTEC-fab wrote:ik denk dat deze specs aardig overeen zullen komen met jou EuroR
http://honda-type-r.com/accord-euro-r.html
Benzine verschilt enorm in kwaliteit onder de nederlandse pompen.
als je zo'n gevoelige auto hebt, adviseer ik altijd langs de snelweg te tanken en dan wel van de merken Shell of PB.
Shell V-power is GEEN 98, maar een schonere 95. BP Ultimate is wel 98 ongelood en erg aan te raden, is goede brandstof.
hontec wrote:slydawg wrote:Ook in open loop? volgas?
De eu k20a2's hebben ook een knock sensor maar in hoeverre die de boel bijregelt weet ik niet, weet niet hoe het met de andere zit.
ja weliswaar in een ander agressiever profiel maar knock blijft knock...
mijn s2k bijv vereist ook 98 volgens de specificaties maar kan je rustig op euro 95 rijden, wat ik ook wel eens doe als ik ergens sta en er geen 98 is, geen enkel probleem, auto heeft misschien geen 240pk meer maar ietsje minder....ecu regelt het onstekingstijdstip bij.... wel vereist is dus dat je blok een knock sensor heeft.
AssItch wrote:logo's zijn standaard zo ja... geen idee waarom ze niet rood zijn.. maar eerlijk gezegd vind ik dit mooier...
en wit is wit... champ wit ook... de gemiddelde leek ziet het verschil niet...
de witte euro r is ook champ wit...
maar ik zie overal om me heen steeds meer witte auto's komen... niet alleen honda... dus like it or not... tis een mode kleur...
over dat 98 tanken... er staat iets in de tank.. maar dat kan ik niet lezen...
ik tankte altijd al 98... bij de tango... maar het ding loopt er niet helemaal lekker op... zal wel vagina zijn...
laatst noodgedwongen bij shell moeten tanken... fuelsave eens geprobeerd... en stiekem loopt hij er iets soepeler op... maar qua vermogen durf ik geen uitspraken te doen...
iig ook geen problemen ondervonden... hele tank gewoon leeg gereden...
wesjes wrote:Angelus wrote:Waarom BP ultimate 98 erin gooien als je Gulf challenger kan pakken, 100 ron lusten die B/K blokken natuurlijk als geen ander :idea:
Vraag / antwoord..
BP ultimate kan je bij elke BP pompstation tanken..
Gulf challenger kan je niet bij elk gulf pompstation tanken.