AssItch.. Euro R
AssItch.. Euro R
Ola...
veel mensen zullen me intussen wel kennen... maar ook hier maar ff voorstellen...
Mijn naam is Kel... woonachtig in Geleen... gelegen in het schitterende limburg 8)
Sinds een aantal maanden rij ik een Accord Euro R die ik zelf uit japan heb gehaald...
Stomme regels verbieden mij foto's te plaatsen... gedoe...
Het enige dat ik er tot nu toe aan gedaan heb is het volgende:
DC5 wielen
Mugen pedalen
Pspec shortshifter
APE tjoening superstille fiesta einddemper... die wordt vervangen door iets fatsoenlijks... deze zit er alleen op voor de geluidstest enzo..
Bij het importeren zat er al een Tanabe sustec pro schroefsetje onder..
Het hok gaat prima om de bocht.. maar is vooral daily drive voor het vrouwtje...
Zelf ben ik (als ik ooit tijd heb) een prelude aan het opbouwen als circuithok... hopelijk komt die dit jaar eens af..
Verder ben ik vooral druk met APE garage...
www.ape-garage.nl
dat was hm wel zo'n beetje denk ik...
valt er hier nog wat te praten?
veel mensen zullen me intussen wel kennen... maar ook hier maar ff voorstellen...
Mijn naam is Kel... woonachtig in Geleen... gelegen in het schitterende limburg 8)
Sinds een aantal maanden rij ik een Accord Euro R die ik zelf uit japan heb gehaald...
Stomme regels verbieden mij foto's te plaatsen... gedoe...
Het enige dat ik er tot nu toe aan gedaan heb is het volgende:
DC5 wielen
Mugen pedalen
Pspec shortshifter
APE tjoening superstille fiesta einddemper... die wordt vervangen door iets fatsoenlijks... deze zit er alleen op voor de geluidstest enzo..
Bij het importeren zat er al een Tanabe sustec pro schroefsetje onder..
Het hok gaat prima om de bocht.. maar is vooral daily drive voor het vrouwtje...
Zelf ben ik (als ik ooit tijd heb) een prelude aan het opbouwen als circuithok... hopelijk komt die dit jaar eens af..
Verder ben ik vooral druk met APE garage...
www.ape-garage.nl
dat was hm wel zo'n beetje denk ik...
valt er hier nog wat te praten?
AssItch wrote:stomme regel... waarom is dat in godsnaam?
Anti spam en weet je... het werkt nog ook. :wink:
Ik ben beniewd naar je wagen, posten maar die foto's.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
jaaaaaa
owjah... belangrijke info vergeten...
Het hok is vorige maand helemaal overgespoten... was nogal roze aan het worden... (daarom had ik ook een witte besteld)
maar tis nu weer allemaal mooi rood...
dat mistlicht is alweer weg... en die demper wordt vervangen door een OEM looking dubbele einddemper...

owjah... belangrijke info vergeten...
Het hok is vorige maand helemaal overgespoten... was nogal roze aan het worden... (daarom had ik ook een witte besteld)
maar tis nu weer allemaal mooi rood...
dat mistlicht is alweer weg... en die demper wordt vervangen door een OEM looking dubbele einddemper...
-