RedSun wrote:Damn dat is wel ff schrikken.
Wat voor hond was het? middelgrote hond zeg maar?
Volgende keer aangifte doen. Heb zelf ook een keer een hond op de snelweg aangetroffen, op de a27 bij Donk. Liep op de linker vluchtstrook (zo'n strookje van 10cm breed) rustig te sjokken terwijl er auto's met 120 km per uur langskwamen.... rare beesten haha
Hond was de ene helft van de snelweg al over, en stond in de middenberm te kijken en stak toen ook de andere helft over.
Ik heb zelf ook honden, dus was echt ff shok voor mij... :cry:
Redelijk grote hond. Zeker geen Deense dog ofzo, maar wel aan de grote kant. Hij rende door dus hopelijk heeft hij het overleeft.
Dat van mij was op de A2 bij Boxtel.
Ik dus politie gebeld. Die konden niets... Had ff gevraagd aan de hand van het hectometerpaaltje welke gemeente dat was.
Toen hadden ze me met de dierenambulance doorverbonden. Er was geen hond kwijt in die regio. Ze zijn op aandringen van mij gaan kijken daar in het gebied ernaast. Ze belde me terug om te laten weten dat ze de hond niet konden vinden.
Ze hebben het toen even in de gaten gehouden en de mevrouw die ik sprak werkte ook bij het dierenasiel. Ze zouden me laten weten dat als er een hond met die beschrijving binnen zou komen met verwondingen die erop zouden kunnen duiden dat hij aangereden was, dat ze me ff zouden bellen. Helaas niets meer gehoord, vroeg me ook af hoe het met de hond was...
En ook voor de eigenaren... Tsja... Als je je hond dan terug vind (hopelijk levend natuurlijk) dat je wilt weten wat er is gebeurt.