Om de RBC zelf te monteren valt best wel mee. Het gaat om de dingen eromheen.
Hier op de eerste foto zie je de radiator slang tegen de CAI.

Hier nog een foto.

Na lang zoeken kwam ik de volgende oplossing op www.clubrsx.com tegen. Rechts zie je de OEM radiator slang en links de "oplossing" slang. Met deze heb je meer ruimte. Deze slang komt morgen binnen, dus na morgen kan ik foto's hiervan plaatsen.

Doordat de CAI iets gedraaid is(vanwege de RBC), had ik in het begin, dat mijn linker voorwiel tegen de buis kwam. Dit heb ik inmiddels verholpen. (foto niet duidelijk)

Waar je ook op moet letten is de schakelmechanisme. Je moet ervoor zorgen dat het bij de wiel genoeg afstand heeft, maar ook hier:

Echt mm-werk
Van een donor EP3 heb ik een andere "radiator-mount" gekocht. Hier moet je veel aanpassingen doen.

Als het goed is, krijg ik morgen de slang binnen en kan ik hierna alles weer terugbouwen.
Wat je allemaal voor 10pk doet. :roll:
In Engeland en de States claimen veel mensen 10 tot 15pk hiermee te hebben gewonnen. (Met Kpro uiteraard).
Ik moet de mijne nog laten afstellen.
To be continued...