AssItch.. Euro R
ik ben achteraf wel blij met rood... wit is tezeer een mode ding aan het worden...
zover ik weet heeft Euro R er iets mee te maken dat deze is afgeleid van de europese Type R... ze hadden in Japan zoiets van: "damn... we did something good over there!"... en toen hebben ze deze gemaakt...
met 8 pk meer y0... :P
maar met enkelpots remklauwen heb ik gezien... diameter heb ik nog niet gemeten...
zover ik weet heeft Euro R er iets mee te maken dat deze is afgeleid van de europese Type R... ze hadden in Japan zoiets van: "damn... we did something good over there!"... en toen hebben ze deze gemaakt...
met 8 pk meer y0... :P
maar met enkelpots remklauwen heb ik gezien... diameter heb ik nog niet gemeten...
in principe is het een ATR... qua onderstel enzo... maar met 220 pk...
H22a uiteraard..
LSD natuurlijk... maar dat heeft de ATR hier ook...
en hier en daar wat jdm extra's zoals zekeringkastjes die niet te lezen zijn enzo :P
plezier heb ik wel ja... fijne ringtool... maar intussen ook een fijne DD...
H22a uiteraard..
LSD natuurlijk... maar dat heeft de ATR hier ook...
en hier en daar wat jdm extra's zoals zekeringkastjes die niet te lezen zijn enzo :P
plezier heb ik wel ja... fijne ringtool... maar intussen ook een fijne DD...
mooie auto zondermeer, ik kende hem ook nog niet.
imo ben ik het niet eens met je statement dat wit een 'mode ding' aan het worden is.
je hebt wit en je hebt een championship white versie, vaak zijn deze versies nog net iets anders uitgevoerd dan de ander R's.
niettemin als een championship white voorbij rijdt, draaien vele mensen hun hoofd nog even om.
imo ben ik het niet eens met je statement dat wit een 'mode ding' aan het worden is.
je hebt wit en je hebt een championship white versie, vaak zijn deze versies nog net iets anders uitgevoerd dan de ander R's.
niettemin als een championship white voorbij rijdt, draaien vele mensen hun hoofd nog even om.
logo's zijn standaard zo ja... geen idee waarom ze niet rood zijn.. maar eerlijk gezegd vind ik dit mooier...
en wit is wit... champ wit ook... de gemiddelde leek ziet het verschil niet...
de witte euro r is ook champ wit...
maar ik zie overal om me heen steeds meer witte auto's komen... niet alleen honda... dus like it or not... tis een mode kleur...
over dat 98 tanken... er staat iets in de tank.. maar dat kan ik niet lezen...
ik tankte altijd al 98... bij de tango... maar het ding loopt er niet helemaal lekker op... zal wel kutkwaliteit zijn...
laatst noodgedwongen bij shell moeten tanken... fuelsave eens geprobeerd... en stiekem loopt hij er iets soepeler op... maar qua vermogen durf ik geen uitspraken te doen...
iig ook geen problemen ondervonden... hele tank gewoon leeg gereden...
en wit is wit... champ wit ook... de gemiddelde leek ziet het verschil niet...
de witte euro r is ook champ wit...
maar ik zie overal om me heen steeds meer witte auto's komen... niet alleen honda... dus like it or not... tis een mode kleur...
over dat 98 tanken... er staat iets in de tank.. maar dat kan ik niet lezen...
ik tankte altijd al 98... bij de tango... maar het ding loopt er niet helemaal lekker op... zal wel kutkwaliteit zijn...
laatst noodgedwongen bij shell moeten tanken... fuelsave eens geprobeerd... en stiekem loopt hij er iets soepeler op... maar qua vermogen durf ik geen uitspraken te doen...
iig ook geen problemen ondervonden... hele tank gewoon leeg gereden...
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
AssItch wrote:aanstel... ding liep prima op fuelsave 95.. :razz:
ik ga niet dagelijks rondrijden op ultimate ofzo... das echt te duur..
Nu loopt ie nog prima misschien maar op de lange termijn.....
Als die motor minimaal 98 vereist gooi je toch geen 95 erin lijkt me, en om te zeggen dat het te duur is moet ook geen reden zijn als je zo'n auto koopt maar aan het eind van de dag is het jouw ride dus ja.
ik denk dat deze specs aardig overeen zullen komen met jou EuroR
http://honda-type-r.com/accord-euro-r.html
Benzine verschilt enorm in kwaliteit onder de nederlandse pompen.
als je zo'n gevoelige auto hebt, adviseer ik altijd langs de snelweg te tanken en dan wel van de merken Shell of PB.
Shell V-power is GEEN 98, maar een schonere 95. BP Ultimate is wel 98 ongelood en erg aan te raden, is goede brandstof.
http://honda-type-r.com/accord-euro-r.html
Benzine verschilt enorm in kwaliteit onder de nederlandse pompen.
als je zo'n gevoelige auto hebt, adviseer ik altijd langs de snelweg te tanken en dan wel van de merken Shell of PB.
Shell V-power is GEEN 98, maar een schonere 95. BP Ultimate is wel 98 ongelood en erg aan te raden, is goede brandstof.
AssItch wrote:aanstel... ding liep prima op fuelsave 95.. :razz:
ik ga niet dagelijks rondrijden op ultimate ofzo... das echt te duur..
Zoals Slydawg al zei als het 98 vereist moet je op 98 rijden, ik weet dat het duur is maar als jou motor uiteindelijk in de soep is gedraait of beschadigd,
Was het rijden op 98 toch niet zo duur geweest..