CyRaX wrote:Volgens mij rijdt crx303 met een Jazz. Die komt hier af en toe ook op het forum.
Persoonlijk heb ik geen ervaring met rijden in een Jazz.
*off-topic aan* Je komt op bv youtube wel eens filmpjes tegen van een Jazz Fit met k20.....weet iemand of hier standaard een k20 in zit? Of zijn dit allemaal geswapte motoren? *off-topic uit*
Reed
Ik heb in 2004 een nieuwe Jazz 1.2 Cool gekocht, met A/C dus. 3 jaartjes mee gestuurd, nu alweer 2 jaar een Accord 2.0 Sport onder m'n kont 8)
Maar ik heb toen een Jazz gekocht omdat ik een nieuwe leuke praktische auto zocht. Opklappen van de achterbank is echt ideaal. Echt snel is ie niet, maar daar had ik hem ook niet voor. Had wel wat last van onderstuur als ik het gas wel wat verder intrapte.
Toevallig vorige week nog met de Jazz van m'n vader gereden, achter m'n eigen Accord aan. Dan merk je echt het gebrek aan vermogen, zeker als je daarna weer in de Accord stapt. Maar ja dat is ook appels met peren.....
Hoe dan ook, ik vind het een leuk praktisch autootje.
Trouwens in India maken ze de Honda's ook zelf, die noemen ze dan City. 1 model is een soort Jazz sedan, echt oerlelijk