Trackday Vijverberg Trofee Zandvoort + BBQ [30-04-2009] ovb

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
redlude94vtec

Post by redlude94vtec »

Ik ga de ochtend de baan op maar ben uiteraard geen lid...
Katana

Post by Katana »

redlude94vtec wrote:Ik ga de ochtend de baan op maar ben uiteraard geen lid...

Zo, zo, heftig man.

Welke remblokken zitten er nu op?
integra

Post by integra »

Ik had echt graag willen komen frans, maar ga het echt niet halen.
redlude94vtec

Post by redlude94vtec »

Katana wrote:
redlude94vtec wrote:Ik ga de ochtend de baan op maar ben uiteraard geen lid...

Zo, zo, heftig man.

Welke remblokken zitten er nu op?

Soort sport pads. Zullen wel voldoen aangezien mijn banden vanaf ronde 4 meestal over verhit raken. Probeer ook die eerst te slijten.
Katana

Post by Katana »

integra wrote:Ik had echt graag willen komen frans, maar ga het echt niet halen.

Ik kan ook niet Martijn :cry:

Soort sport pads. Zullen wel voldoen aangezien mijn banden vanaf ronde 4 meestal over verhit raken. Probeer ook die eerst te slijten.

Wat voor sport pads? Ferodo?

Welke temp range?
redlude94vtec

Post by redlude94vtec »

Deze waren standaard bijgeleverd bij de K-Sport Brake Kit. Absoluut geen Ferodo's aangezien de pads zilverachtig zijn. Kan het merk ook niet achterhalen en zijn meer bedoelt voor street. Paar keer meegedaan met vrijrijden. Remmen blijven het goed doen. Daar zitten momenteel niet de bottlenecks. Als ik betere banden heb, zullen de remmen wel beter tot hun recht komen.

Maar vindt het jammer dat niemand van Type-R de baan op gaat. Heeft dit echt met de prijs te maken of kijkt iedereen echt uit naar de BookaTrack evenement? Ik vraag mij af of het wel druk zal worden! Alleen rijden is ook niet leuk.
Katana

Post by Katana »

Geen idee
wesjes

Post by wesjes »

redlude94vtec wrote:Deze waren standaard bijgeleverd bij de K-Sport Brake Kit. Absoluut geen Ferodo's aangezien de pads zilverachtig zijn. Kan het merk ook niet achterhalen en zijn meer bedoelt voor street. Paar keer meegedaan met vrijrijden. Remmen blijven het goed doen. Daar zitten momenteel niet de bottlenecks. Als ik betere banden heb, zullen de remmen wel beter tot hun recht komen.

Maar vindt het jammer dat niemand van Type-R de baan op gaat. Heeft dit echt met de prijs te maken of kijkt iedereen echt uit naar de BookaTrack evenement? Ik vraag mij af of het wel druk zal worden! Alleen rijden is ook niet leuk.

Ik denk met name de prijs die meespeelt.. en ook de mensen die normaal wel mee rijden nu naar de UK gaan,..

En natuurlijk kijken we uit naar BookAtrack
Jordan

Post by Jordan »

Ik ben ook aanwezig
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
itr assen

Post by itr assen »

kan helaas toch niet komen.
heb storings dienst ivm ziekte op de zaak. :( :( :(
Locked