Trackday Vijverberg Trofee Zandvoort + BBQ [30-04-2009] ovb
-
-
-
Deze waren standaard bijgeleverd bij de K-Sport Brake Kit. Absoluut geen Ferodo's aangezien de pads zilverachtig zijn. Kan het merk ook niet achterhalen en zijn meer bedoelt voor street. Paar keer meegedaan met vrijrijden. Remmen blijven het goed doen. Daar zitten momenteel niet de bottlenecks. Als ik betere banden heb, zullen de remmen wel beter tot hun recht komen.
Maar vindt het jammer dat niemand van Type-R de baan op gaat. Heeft dit echt met de prijs te maken of kijkt iedereen echt uit naar de BookaTrack evenement? Ik vraag mij af of het wel druk zal worden! Alleen rijden is ook niet leuk.
Maar vindt het jammer dat niemand van Type-R de baan op gaat. Heeft dit echt met de prijs te maken of kijkt iedereen echt uit naar de BookaTrack evenement? Ik vraag mij af of het wel druk zal worden! Alleen rijden is ook niet leuk.
redlude94vtec wrote:Deze waren standaard bijgeleverd bij de K-Sport Brake Kit. Absoluut geen Ferodo's aangezien de pads zilverachtig zijn. Kan het merk ook niet achterhalen en zijn meer bedoelt voor street. Paar keer meegedaan met vrijrijden. Remmen blijven het goed doen. Daar zitten momenteel niet de bottlenecks. Als ik betere banden heb, zullen de remmen wel beter tot hun recht komen.
Ik denk met name de prijs die meespeelt.. en ook de mensen die normaal wel mee rijden nu naar de UK gaan,..
En natuurlijk kijken we uit naar BookAtrack