kamelenjager | de perfecte crx? :D p6 ?

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Blitz
Posts: 96
Joined: Thu Aug 14, 2008 7:16 am
Contact:

Post by Blitz »

Zal een even voor je koekeloeren, zal je van de week even een PM sturen :wink:
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Blitz wrote:Zal een even voor je koekeloeren, zal je van de week even een PM sturen :wink:


Tnx.. inmiddels al iets gevonden tegen zon nette prijs wat ik niet kan weerstaan ... :o ops: :o ops: :o ops:

New mods ready to be installed! 8)

Image

Image

* Invidia GT300 catback 2,5"
* SRS 2,5" verstelbare testpipe (invidia was niet voorradig)
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mooie afwerking van de Invidia uitlaat. Heb zelf ook een jaar met een Invidia rond gereden zonder problemen. Wel eens iets geraakt maar ook dat mocht niet baten. Op een redelijke deuk in de demper na gaf hij geen kik. Nooit gescheurd oid.
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Jij gaat ook maar door he? :D
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

:o ops:

weer nieuwe spulletjes...

Carbon hood van Seibon.
ITR zwarte recaro's
en een stuur van QSP

Foto's volgen nog!

Deze heb ik vast.

Image

Image

Image

En een klein filmpje van de Invidia gt300: http://nl.youtube.com/watch?v=MyYoOZ560Qg

Let wel.. amper grip in het filmpje
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

nette auto vind de angel eyes niet eens heel slecht staan.
Waarom wou je hem verkopen?
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Was naar een JDM itr of skyline aan het kijken.. maar civicje blijft nog lekker even staan :D

filmpje: Filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1938744862
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Post by bastiaan45 »

Succes verder met alle aanpassingen!
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

oei carbon kap... nice :D die rex op de achtergrond is dat niet de ex van spunk?
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Kweet niet?

FIlmpje gemaakt.. jammergenoeg zie je de wijzers niet geweldig.. best raar want het in het originele bestand is dat geen probleem..
Kan het contrast hoger op een één of andere manier?


http://nl.youtube.com/watch?v=Go87Bc9DiI8
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Goed, na het nogal tegenvallende resultaat van 190,9 pk op de dynodag gaan we een aantal zaken eens vervangen waarover ik mijn twijfels nog heb, en het extra onderhoud zal ook geen kwaad kunnen.
Hiervoor zijn de volgende spullen aangeschaft, of worden aangeschaft:

* C-pillar .. niet nodig, wel leuk!
* Bougies: NGK BKR7EIX-11 (dure krengen! Shocked )
* NGK Blue Spark Plug Wires (bougiekabels)
* Blox velocity stack en 6" filter
* Wideband lambda met display
* Vermoedelijk Hytech tri replica header
* ECU afstellen

Als eerste de coldchamber verwijderd wat al een voelbaar positief resultaat gaf, deze was zelfgemaakt van carbon door de vorige eigenaar.
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Op wat voor benzine rijd je?
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

euro 98
jochem dc2
Posts: 217
Joined: Sat Apr 12, 2008 9:18 am

Post by jochem dc2 »

kamelenjager wrote:Goed, na het nogal tegenvallende resultaat van 190,9 pk op de dynodag


Hey knul,

Valt me toch een beetje tegen moet ik bekennen,.. Had toch wel iets richting de 210pk verwacht,... Dat heeft jou blok toch stock al,... JDM B18c-R???

Greetz,
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

210 in japan wat iets meer dan 200 in europa op euro98 zou moeten zijn wat ik begrepen heb.
Vandaar dat het idd tegenval, daarintegen, prestaties op de straat absoluut niet, zoals je weet was de coupe VS ITR sneller, en tegen een EG civic met H22, zelfde dag gemeten op 225pk, 199 wielpk's blijven we naast elkaar hangen.
Maar vandaar dat ik direct alles goed wil aanpakken, kost het maar wat, maar zit ergens een knik in de kabel.
#1 was de h*erige coldchamber.
We zullen zien wat voor resultaat de rest ons kan brengen.
jochem dc2
Posts: 217
Joined: Sat Apr 12, 2008 9:18 am

Post by jochem dc2 »

Hey je hoort me niets zeggen over de prestaties,... Je had me,.. Grootste verschil zal hem dan denk ik toch in het gewicht zitten, en jou uitlaatsysteem waardoor hij beter flowed gok ik,.... (GOK IK)....

Ben namelijk erg benieuwd wat hij zou doen tegen de mijne met 4-1 Spruit en Testpipe,... Weet namelijk uit ervaring, dat DAT toch echt wel scheelt,...

Zou de mijne dan ook graag eens op de testbank willen zetten, om eens te kijken wat ik er dan nog aan over houd,... Bedoel heeft toch al bijna 190.000km gereden. (Hoewel hij toch erg goed onderhouden is).

Maar zoiezo ben je toch weer erg goed bezig,.. Je kunt zeuren en gaan zitten huilen, of je gaat net als jij kijken waar de kink zit, en de kabel repareren,.. haha ;)

Greetz,
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Civic was niet mijn ding!
EE8 zonder blok erbij gehaald, en uiteindelijk besloten dat is makkelijker was om een B18C-R erbij te halen.
Deze zit nu inmiddels in de EE8 met Y1 LSD bak, maar voordat we kunnen starten wachten we nog op paar onderdeeltjes.
Civic gaat dan binnenkort de verkoop in zonder goodies maar wel met de motor.

Image

Image

Image
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Nice work!

1.8 cr-x FTW
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nice 8) heb je de motorkap isolatie moeten aanpassen?
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Zo te zien leek het zo te passen.. als de motor straks draaiend is even kijken of hij er tegen aan komt
Locked