kamelenjager | de perfecte crx? :D p6 ?
-
Blitz wrote:Zal een even voor je koekeloeren, zal je van de week even een PM sturen :wink:
Tnx.. inmiddels al iets gevonden tegen zon nette prijs wat ik niet kan weerstaan ...

New mods ready to be installed! 8)

* Invidia GT300 catback 2,5"
* SRS 2,5" verstelbare testpipe (invidia was niet voorradig)
-

weer nieuwe spulletjes...
Carbon hood van Seibon.
ITR zwarte recaro's
en een stuur van QSP
Foto's volgen nog!
Deze heb ik vast.

En een klein filmpje van de Invidia gt300: http://nl.youtube.com/watch?v=MyYoOZ560Qg
Let wel.. amper grip in het filmpje
-
Was naar een JDM itr of skyline aan het kijken.. maar civicje blijft nog lekker even staan
filmpje: Filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1938744862

filmpje: Filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1938744862
-
Kweet niet?
FIlmpje gemaakt.. jammergenoeg zie je de wijzers niet geweldig.. best raar want het in het originele bestand is dat geen probleem..
Kan het contrast hoger op een één of andere manier?
http://nl.youtube.com/watch?v=Go87Bc9DiI8
FIlmpje gemaakt.. jammergenoeg zie je de wijzers niet geweldig.. best raar want het in het originele bestand is dat geen probleem..
Kan het contrast hoger op een één of andere manier?
http://nl.youtube.com/watch?v=Go87Bc9DiI8
-
Goed, na het nogal tegenvallende resultaat van 190,9 pk op de dynodag gaan we een aantal zaken eens vervangen waarover ik mijn twijfels nog heb, en het extra onderhoud zal ook geen kwaad kunnen.
Hiervoor zijn de volgende spullen aangeschaft, of worden aangeschaft:
* C-pillar .. niet nodig, wel leuk!
* Bougies: NGK BKR7EIX-11 (dure krengen! Shocked )
* NGK Blue Spark Plug Wires (bougiekabels)
* Blox velocity stack en 6" filter
* Wideband lambda met display
* Vermoedelijk Hytech tri replica header
* ECU afstellen
Als eerste de coldchamber verwijderd wat al een voelbaar positief resultaat gaf, deze was zelfgemaakt van carbon door de vorige eigenaar.
Hiervoor zijn de volgende spullen aangeschaft, of worden aangeschaft:
* C-pillar .. niet nodig, wel leuk!
* Bougies: NGK BKR7EIX-11 (dure krengen! Shocked )
* NGK Blue Spark Plug Wires (bougiekabels)
* Blox velocity stack en 6" filter
* Wideband lambda met display
* Vermoedelijk Hytech tri replica header
* ECU afstellen
Als eerste de coldchamber verwijderd wat al een voelbaar positief resultaat gaf, deze was zelfgemaakt van carbon door de vorige eigenaar.
-
-
210 in japan wat iets meer dan 200 in europa op euro98 zou moeten zijn wat ik begrepen heb.
Vandaar dat het idd tegenval, daarintegen, prestaties op de straat absoluut niet, zoals je weet was de coupe VS ITR sneller, en tegen een EG civic met H22, zelfde dag gemeten op 225pk, 199 wielpk's blijven we naast elkaar hangen.
Maar vandaar dat ik direct alles goed wil aanpakken, kost het maar wat, maar zit ergens een knik in de kabel.
#1 was de h*erige coldchamber.
We zullen zien wat voor resultaat de rest ons kan brengen.
Vandaar dat het idd tegenval, daarintegen, prestaties op de straat absoluut niet, zoals je weet was de coupe VS ITR sneller, en tegen een EG civic met H22, zelfde dag gemeten op 225pk, 199 wielpk's blijven we naast elkaar hangen.
Maar vandaar dat ik direct alles goed wil aanpakken, kost het maar wat, maar zit ergens een knik in de kabel.
#1 was de h*erige coldchamber.
We zullen zien wat voor resultaat de rest ons kan brengen.
-
Hey je hoort me niets zeggen over de prestaties,... Je had me,.. Grootste verschil zal hem dan denk ik toch in het gewicht zitten, en jou uitlaatsysteem waardoor hij beter flowed gok ik,.... (GOK IK)....
Ben namelijk erg benieuwd wat hij zou doen tegen de mijne met 4-1 Spruit en Testpipe,... Weet namelijk uit ervaring, dat DAT toch echt wel scheelt,...
Zou de mijne dan ook graag eens op de testbank willen zetten, om eens te kijken wat ik er dan nog aan over houd,... Bedoel heeft toch al bijna 190.000km gereden. (Hoewel hij toch erg goed onderhouden is).
Maar zoiezo ben je toch weer erg goed bezig,.. Je kunt zeuren en gaan zitten huilen, of je gaat net als jij kijken waar de kink zit, en de kabel repareren,.. haha
Greetz,
Ben namelijk erg benieuwd wat hij zou doen tegen de mijne met 4-1 Spruit en Testpipe,... Weet namelijk uit ervaring, dat DAT toch echt wel scheelt,...
Zou de mijne dan ook graag eens op de testbank willen zetten, om eens te kijken wat ik er dan nog aan over houd,... Bedoel heeft toch al bijna 190.000km gereden. (Hoewel hij toch erg goed onderhouden is).
Maar zoiezo ben je toch weer erg goed bezig,.. Je kunt zeuren en gaan zitten huilen, of je gaat net als jij kijken waar de kink zit, en de kabel repareren,.. haha

Greetz,
-
Civic was niet mijn ding!
EE8 zonder blok erbij gehaald, en uiteindelijk besloten dat is makkelijker was om een B18C-R erbij te halen.
Deze zit nu inmiddels in de EE8 met Y1 LSD bak, maar voordat we kunnen starten wachten we nog op paar onderdeeltjes.
Civic gaat dan binnenkort de verkoop in zonder goodies maar wel met de motor.

EE8 zonder blok erbij gehaald, en uiteindelijk besloten dat is makkelijker was om een B18C-R erbij te halen.
Deze zit nu inmiddels in de EE8 met Y1 LSD bak, maar voordat we kunnen starten wachten we nog op paar onderdeeltjes.
Civic gaat dan binnenkort de verkoop in zonder goodies maar wel met de motor.

-