Wilco ITR #1150
VTECRob wrote:Netjes gemonteerd...
maar idd wel wat aan de afscherming doen...
Tikje van achter en je hebt vuurwerk...
Blijft je achterbank erin?
(I.v.m. gewichtsverdeling met voluit remmen...)
Afscherming , ben ik zoekende. Dat komt goed.
Tijdens omgeving huis ritten blijft de achterbank erin , mocht de kleine wel mij gaan.
Mocht ik trackdays bezoeken dan gaat alles eruit , deze Odyssey is de helft lichter als de OEM accu , scheelt in vergelijking veel kilo's op de de OEM versie.
Nadeel , je zult hem als je hem langer stalt altijd aan een druppellader zetten , maar dat is goed te doen vind ik , want hij stond altijd al aan een druppellader ivm het alarm wat je accu leeg trekt.
Gewichtsverdelings is na de verplaatsing beter omdat de accu nu in het midden staat en de ITR heeft een verdeling van 61% Voor en 39% Achter.
Ga je wat kilo's verplaatsen naar achter komt het je wegligging alleen maar ten goede, hou je een wat neutraler besturende auto over en minder onderstuur. Maar zo hard zal het wel niet lopen met een 7KG aacu verplaatsing :lol:
boikel wrote:Erg mooi.
Wat is het volgende dat je gaat doen?
Proberen heel te houden en ik heb hier nog een achtertuin die gedaan moet worden en de WC ben ik mee bezig , ach genoeg projecten waarmee ik de andere bazin tevreden mee kan houden :shock: :lol:
VTECRob wrote:hou je een wat neutraler besturende auto over en minder onderstuur.
Dat ligt er dus aan :wink: op wat voor moment...
Plus dat jouw linkerkant nu over het algemeen zwaarder is dan je rechterkant...
8)
[quote:36bp4wu9]die van Martin.O is steriel schoon.
Die rijdt gemiddeld denk ook wat minder km dan jij? :wink:[/quote:36bp4wu9]
Ik heb een erg zware rechterarm 8)
Ik heb vorig jaar net geen 1500Km in het jaar gereden , gemiddeld zit ik op 2500 +Km in het jaar met de ITR...te weinig als ik het zo lees , hoezo elk jaar de ITR weer leren kennen qua onderstel... :cry: .
[quote="wilco"]Wilco heeft heel lang zitten twijfelen of het verstandig is of niet of ik nu wel of niet moet gaan rijden , tot op gisteravond wist ik nog steeds niet of ik dus wel en niet ga rijden.
Ik heb vandaag besloten dat het verstandig is dat ik het niet doe.
Reden]
Ondanks dit aantal dingetjes;
*JDM 98 spec velgen weer als nieuw
*Kevlar JDM Airbag Tray
*Miracle X Bar Type 2 ( moet ik ophalen bij Blitz /Ton, kom ik snel ophalen als weer mobiel ben)
* En bij de honda dealer weer een doos met zakjes (eigenlijk 2 doosjes vol) met nieuwe OEM onderdelen opgehaald .....
*Rota's zijn weg.....
DEFI;

Ik heb vandaag besloten dat het verstandig is dat ik het niet doe.
Reden]
Ondanks dit aantal dingetjes;
*JDM 98 spec velgen weer als nieuw
*Kevlar JDM Airbag Tray
*Miracle X Bar Type 2 ( moet ik ophalen bij Blitz /Ton, kom ik snel ophalen als weer mobiel ben)
* En bij de honda dealer weer een doos met zakjes (eigenlijk 2 doosjes vol) met nieuwe OEM onderdelen opgehaald .....
*Rota's zijn weg.....

DEFI;

-