blurred.... it was red and ...
-
Re: blurred.... it was red and ...
Mathy M wrote:Blurred wrote:en er zou een basswork in moeten zitten.. hm niet erg onder de indruk.
Ha welkom.
Zit Basswork standaard op de Type R, of was dit een optie?
Ik moest het er apart bij bestellen. Er zit wel standaard een "normale" radio-cd speler set in. Ik had la gelezen dat die niet echt geweldig was dus heb ik bassworks erbij besteld als optie. had het misschien beter in 19" wieltjes kunnen investeren in plaats van...
Gangaran wrote:Steenslag kan je helaas niks mee. Auto(onderdeel) opnieuw spuiten is de eninge oplossing.
snif. ik was al bang dat het zo iets zou zijn. balen. ik heb inmiddels al een hele collectie. (zelfs een op het dak (vlak boven het raam))...
Ik hoorde van iemand anders dat je het kan laten brushen... en dat er een bedirjf is wat een soort onzichtbare beschermlaag kan opleggen.... mocht ik meer weten/horen dan laat ik het zeker weten

Robin type-r driver wrote:welkom paul, veel plezier met de CTR ik verwacht dat dat dik in orde komt 8)
hehe dat ik tijd heb om te antwoorden komt omdat ie zo hard gaat dat ik daar tijd voor over heb.... of was het nou dat ik met mijn laptop in de file...
nee. hou het maar op wrrrooeeeeeem..... so far geniet ik er van. of ik er nu naar kijk, mij erger aan steenslagputten of minder goede stereo... het een body-glove met deuren.... een echte "one fit"....