blurred.... it was red and ...
blurred.... it was red and ...
Hallo iedereen.
Ik heb een milano rode civic type-r #18781 sinds november vorig jaar en ik rijd er vrijwel dagelijks de A27 mee op en neer. Elke dag dus een feestje.
Ik ben Paul, bouwjaar 1966, woon nu in almere.
Mijn auto is verder niet aangepast, geen navigatie, en er zou een basswork in moeten zitten.. hm niet erg onder de indruk. Ik ben meer onder de indruk van auto zelf. tot nu toe de eerste auto die het rijgedrag van mijn mini (oude type) voorbij gaat.
Ik zal zo snel mogelijk wat foto's van mijn bolide online zetten.
Ik heb een milano rode civic type-r #18781 sinds november vorig jaar en ik rijd er vrijwel dagelijks de A27 mee op en neer. Elke dag dus een feestje.
Ik ben Paul, bouwjaar 1966, woon nu in almere.
Mijn auto is verder niet aangepast, geen navigatie, en er zou een basswork in moeten zitten.. hm niet erg onder de indruk. Ik ben meer onder de indruk van auto zelf. tot nu toe de eerste auto die het rijgedrag van mijn mini (oude type) voorbij gaat.
Ik zal zo snel mogelijk wat foto's van mijn bolide online zetten.
Welkom!
Bassworks unit zit achter de dashboard, onder de radio gemonteerd.
Gezien je woonplaats, weet ik niet of het volgende jou al bekend is:
http://www.automotive-online.nl/home/57 ... lliet.html
http://www.automotive-online.nl/home/57 ... lliet.html
Keung wrote:Welkom!
hhondadealer_almere_failliet
Mijn vrouw heeft een KIA, nu begrijp ik wel waarom ze failliet zijn EN waarom haar spiegel na zes maanden nog steeds niet geregeld is..
Ik heb mijn auto in amsterdam gekocht. (nu ja, mijn baas heeft hem voor mij gekocht) Ik vond de service in almere op zijn minst abominabel. dus het verbaasd mij niet.
Ah, dan ga ik eens kijken of ie er echt wel in zit. de bassen zijn niet mooi rond en warm. (en das balen als alles verder zo perfect is.)
Blurred wrote:Keung wrote:Welkom!
Mijn vrouw heeft een KIA, nu begrijp ik wel waarom ze failliet zijn EN waarom haar spiegel na zes maanden nog steeds niet geregeld is..
Ik heb mijn auto in amsterdam gekocht. (nu ja, mijn baas heeft hem voor mij gekocht) Ik vond de service in almere op zijn minst abominabel. dus het verbaasd mij niet.
Ah, dan ga ik eens kijken of ie er echt wel in zit. de bassen zijn niet mooi rond en warm. (en das balen als alles verder zo perfect is.)
Hmm het is niet echt vriendelijk he? wat ik vermeld over de service. Laat ik het op een feit houden dat we bij de aanschaf van onze kia (heel) erg lang moesten wachten en dat het spiegeltje met veel welles-nietus nog steeds niet is vervangen.
Uiteraard is faillisement nooit leuk. voor de eigenaren niet en voor de medewerkers niet... en dus voor de klanten ook niet.
Blurred wrote:Blurred wrote:Keung wrote:Welkom!
Hmm het is niet echt vriendelijk he? wat ik vermeld over de service. Laat ik het op een feit houden dat we bij de aanschaf van onze kia (heel) erg lang moesten wachten en dat het spiegeltje met veel welles-nietus nog steeds niet is vervangen.
Uiteraard is faillisement nooit leuk. voor de eigenaren niet en voor de medewerkers niet... en dus voor de klanten ook niet.
welkom...
over kia almere heb ik ook wel wat dingen gehoord en de dingen die jij zegt klinken me dan bekend in de oren.
probeerde ze nog te bellen donderdag, werd alleen niet meer opgenomen.....
Re: blurred.... it was red and ...
Blurred wrote:en er zou een basswork in moeten zitten.. hm niet erg onder de indruk.
Ha welkom.
Zit Basswork standaard op de Type R, of was dit een optie?
Blurred wrote: iemand nog tips voor het behandelen van steenslag?
ik baal als een stekker van al die putten... bah...
elke dag op en neer is leuk, maar de A27 is waardeloos...
Weghalen kan door of opnieuw laten spuiten, of met je lakstift bijwerken. Niet met de stift zelf gaan klussen, maar puntje aan een keukenpapiertje draaien en daarmee 'intippen'.
Voorkomen is beter dan genezen:
Zeker niet bumperkleven. Veel meer afstand houden dan je nodig lijkt, vooral op de snelweg.
Niet achter vrachtwagens rijden.
Nosemask kopen (ziet er niet uit)
-
Welkom,.
Tegenwoordig kan men toch ook een doorzichtig beschermfolie over de neus van de auto te trekken.. :?: Schijnt dat de steentjes dan gewoon wegspringen. Ook heb ik gehoord ze het zelfs zo'n folie laag kunnen spuiten..maar dat weet ik niet zeker. Iemand op de hoogte hiervan..??
Nogmaals welkom,..en wij houden van foto's hier.. :wink:
Maus 8)

Tegenwoordig kan men toch ook een doorzichtig beschermfolie over de neus van de auto te trekken.. :?: Schijnt dat de steentjes dan gewoon wegspringen. Ook heb ik gehoord ze het zelfs zo'n folie laag kunnen spuiten..maar dat weet ik niet zeker. Iemand op de hoogte hiervan..??
Maus 8)
Maus_aka_papachico wrote:Welkom,.![]()
Maus 8)
Ik heb die folie, de goeie 3M spul, die erop wordt geplakt.
Het houd steenslag goed tegen maar niet alles, sommige steentjes slaan dwars door de folie heen.
Verder geen ervaring met dat spuitspul.