Jethro wrote:Sorry Jo, had ik niet in de gaten. :lol: Moet beter m'n huiswerk doen. :-)
Maakt niet uit, 98% van de mensen is hier man dus ga je daar eerder vanuit :wink:
Sincx wrote:Mijn bridgestones re50a hebben het prima gedaan hoor deze winter, zelfs onder extreme omstandigheden.
Je moet zowiezo je rijstijl aanpassen aan het weer, rustiger rijden, meer afstand houder en nog beter anticiperen enz enz enz en dus zijn winterbanden wat mij betreft in mijn geval echt overbodig.
Wat vind jij extreme omstandigheden?
Je beargumentatie slaat werkelijk helemaal nergens op, maar voor jezelf moet je het zeker helemaal zelf weten hoor.
Ook met winterbanden kun je niet gaan planken in de regen / sneeuw / ijzel etc. Maar het scheelt wel, en daar gaat het om, dat je in een noodsituatie mét die winterbanden net dat beetje meer grip hebt...
Ik merk echt verschil tussen mn zomer banden (RE050A) en winterbanden. En als jij iemand bent die graag het zekere voor het onzekere wilt nemen, dan raad ik je aan winterbanden te nemen. Keuze is aan jou :wink: