Mistlampen?!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Arno

Mistlampen?!

Post by Arno »

Gister was het weer zover hoor, weer zo'n gast die dacht dat ik mn mistlampen aan had staan maar dat zijn ofcourse gewoon mn stadslampjes. Begon ie zomaar opeens snelheid af te nemen en met z'n mistachterlicht te knipperen! Is nu al de 2de keer in korte tijd dat ik zoiets mee maak :roll:

Zijn er meer van jullie die dit meemaken?
slydawg

Post by slydawg »

Ik denk eerder dat ie je juist erop wees dat je stadslicht voerde ipv dimlicht.
Arno

Post by Arno »

Nou nee want het was snachts en daarnaast rijd ik altijd met dimlicht.
slydawg

Post by slydawg »

Ok ok, in dat geval ff groot licht aan doen voor em hehehehe
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik ben dankzij de owzo mooie stadslichten al wel geteld 4 keer aangehouden door de politie omdat ik naast mijn gewone verlichting ook me mistlampen voerde en dat mag niet meneer zeggen ze dan.
ze staan alleen met der bek vol tanden als je ze na lang praten en voordoen met de verlichting aan en uit eindelijk heb overtuigd dat t stadslichten zijn. (heb daar ook bluevision in zitten zijn ook lekker fel) .
ja een politie komt niet elke dag een itr tegen haha.
Sinister

Post by Sinister »

Heb je geen opleiding of ambitie ga bij de politie he ;)
Arno

Post by Arno »

Haha idd, maar ik vind het 1 van de stoerste details aan een ITR. Veel auto's hebben het stadslicht gewoon in de koplamp verwerkt dus ik begrijp best dat mensen het het verwarrend vinden. Laat idd staan als je de mistlampen en groot licht voert :lol:
V-tje integra

Post by V-tje integra »

Arno wrote:Haha idd, maar ik vind het 1 van de stoerste details aan een ITR.

ben ik volledig mee eens... :wink:
ik ben al een tege gehouden door de politie gewoon alcohol controle en mijn stand lichten stonden aan en ze zeiden tege mij da ik met mist lichten niet mag aan rijden als het niet mistig is :lol:
dus ik moeten tonen dat het geen mistlichten waren....
jochem dc2

Re: Mistlampen?!

Post by jochem dc2 »

Arno wrote:Gister was het weer zover hoor, weer zo'n gast die dacht dat ik mn mistlampen aan had staan maar dat zijn ofcourse gewoon mn stadslampjes. Begon ie zomaar opeens snelheid af te nemen en met z'n mistachterlicht te knipperen! Is nu al de 2de keer in korte tijd dat ik zoiets mee maak :roll:

Zijn er meer van jullie die dit meemaken?

x 1.000.000..... Pffff begint gewoon vervelend te worden!! whahahaha

Greetz,
Keung

Post by Keung »

Beetje jammer, gasten die denken dat ze 'ruime' autokennis hebben...

Tegenwoordig heeft Ford de stadslichten naast de mistlamp in de Galaxy, ook soms wat verwarrend.
ITR1609

Post by ITR1609 »

hahahahahahahaha

Ik heb er in ieder geval nog geen last van gehad gelukkig.
Denken ze dan niet bij zichzelf van...
Die "mistlampen" zijn niet echt fel ofzo? Zijn het dan wel "mistlampen"?

:roll:
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Moet wel eerlijk bekennen, dat ik er geen last meer van heb sinds ik de Amber knipperlichten heb,.... Dat is ook minder verwarrend natuurlijk,...

Greetz,
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Zo zout heb ik hem nog nooit gegeten, dit is dus echt gebeurd.

Mijn broertje heeft gisteren mijn ITR mee gehad en heeft een bekeuring gehad (€ 60) omdat hij met mistlampen reed!

A) dit zijn geen mistlampen

B) voor brabant is gisteren constant gewaarschuwd dat er plaatselijk zeer dichte mist kon ontstaan! Het was gisteren rete mistig, dus al waren het mistlampen, mocht hij ze ook aanhebben! De aanklacht op het befaamde gele briefje was: "rijden met mistverlichting aan anders dan met mist" Dit terwijl je letterlijk geen hand voor ogen zag, agent bromsnor vond dat het niet mistig genoeg was!

Het goede nieuws; de agent heeft na enkele verbaasde telefoontjes van ons teruggebeld en ze zijn in beraad of ze de boete laten vervallen.

Dit is toch echt te gek, die lul WILDE gewoon een bon uitschrijven! :evil:
Jo&

Post by Jo& »

[quote="bastiaan45"]Zo zout heb ik hem nog nooit gegeten, dit is dus echt gebeurd.

Mijn broertje heeft gisteren mijn ITR mee gehad en heeft een bekeuring gehad (€ 60) omdat hij met mistlampen reed!

A) dit zijn geen mistlampen

B) voor brabant is gisteren constant gewaarschuwd dat er plaatselijk zeer dichte mist kon ontstaan! Het was gisteren rete mistig, dus al waren het mistlampen, mocht hij ze ook aanhebben! De aanklacht op het befaamde gele briefje was: "rijden met mistverlichting aan anders dan met mist" Dit terwijl je letterlijk geen hand voor ogen zag, agent bromsnor vond dat het niet mistig genoeg was!

Het goede nieuws]

Die man is idd opzoek naar redenen om uitteschrijven!
Maar kon je broer niet verdedigen dat het geen mistlampen zijn?

Mijn schoonvader heeft ook een boete gehad voor mistlampen aan, het was een week of 2 terug echt super mistig hier. En hij rijdt de volgende ochtend de straat uit en einde van de straat wordt hij aangehouden, boete voor zn mistlampen (was hij vergeten uit te zetten).
Ok, ze stonden wel aan, maar die agent wist ook wel dat het super mistig was geweest, geef dan een waarschuwing... Die agent snapt toch ook wel dat hij niet zo een chappie is die met stadslicht en mistlampen rijdt om stoer te doen...
Niet zo gek dat de politie een imago probleem heeft!
Keung

Post by Keung »

De doelstelling van 2009 is weer begonnen...
FastFWD

Post by FastFWD »

tijd voor een JDM ITR frontconversie, daar zitten de mistlampen in de koplampen en stadslicht op een normale plek :lol:
Beekie

Post by Beekie »

Ja, of een keer aan die gasten vragen hoe het met hun voertuigkennis gesteld is, damn wat een gezeik zeg :shock:
Locked