Mistlampen?!
Mistlampen?!
Gister was het weer zover hoor, weer zo'n gast die dacht dat ik mn mistlampen aan had staan maar dat zijn ofcourse gewoon mn stadslampjes. Begon ie zomaar opeens snelheid af te nemen en met z'n mistachterlicht te knipperen! Is nu al de 2de keer in korte tijd dat ik zoiets mee maak :roll:
Zijn er meer van jullie die dit meemaken?
-
ik ben dankzij de owzo mooie stadslichten al wel geteld 4 keer aangehouden door de politie omdat ik naast mijn gewone verlichting ook me mistlampen voerde en dat mag niet meneer zeggen ze dan.
ze staan alleen met der bek vol tanden als je ze na lang praten en voordoen met de verlichting aan en uit eindelijk heb overtuigd dat t stadslichten zijn. (heb daar ook bluevision in zitten zijn ook lekker fel) .
ja een politie komt niet elke dag een itr tegen haha.
ze staan alleen met der bek vol tanden als je ze na lang praten en voordoen met de verlichting aan en uit eindelijk heb overtuigd dat t stadslichten zijn. (heb daar ook bluevision in zitten zijn ook lekker fel) .
ja een politie komt niet elke dag een itr tegen haha.
-
Arno wrote:Haha idd, maar ik vind het 1 van de stoerste details aan een ITR.
ben ik volledig mee eens... :wink:
ik ben al een tege gehouden door de politie gewoon alcohol controle en mijn stand lichten stonden aan en ze zeiden tege mij da ik met mist lichten niet mag aan rijden als het niet mistig is :lol:
dus ik moeten tonen dat het geen mistlichten waren....
-
Re: Mistlampen?!
Arno wrote:Gister was het weer zover hoor, weer zo'n gast die dacht dat ik mn mistlampen aan had staan maar dat zijn ofcourse gewoon mn stadslampjes. Begon ie zomaar opeens snelheid af te nemen en met z'n mistachterlicht te knipperen! Is nu al de 2de keer in korte tijd dat ik zoiets mee maak :roll:
x 1.000.000..... Pffff begint gewoon vervelend te worden!! whahahaha
Greetz,
-
-
Zo zout heb ik hem nog nooit gegeten, dit is dus echt gebeurd.
Mijn broertje heeft gisteren mijn ITR mee gehad en heeft een bekeuring gehad (€ 60) omdat hij met mistlampen reed!
A) dit zijn geen mistlampen
B) voor brabant is gisteren constant gewaarschuwd dat er plaatselijk zeer dichte mist kon ontstaan! Het was gisteren rete mistig, dus al waren het mistlampen, mocht hij ze ook aanhebben! De aanklacht op het befaamde gele briefje was: "rijden met mistverlichting aan anders dan met mist" Dit terwijl je letterlijk geen hand voor ogen zag, agent bromsnor vond dat het niet mistig genoeg was!
Het goede nieuws; de agent heeft na enkele verbaasde telefoontjes van ons teruggebeld en ze zijn in beraad of ze de boete laten vervallen.
Dit is toch echt te gek, die lul WILDE gewoon een bon uitschrijven! :evil:
Mijn broertje heeft gisteren mijn ITR mee gehad en heeft een bekeuring gehad (€ 60) omdat hij met mistlampen reed!
B) voor brabant is gisteren constant gewaarschuwd dat er plaatselijk zeer dichte mist kon ontstaan! Het was gisteren rete mistig, dus al waren het mistlampen, mocht hij ze ook aanhebben! De aanklacht op het befaamde gele briefje was: "rijden met mistverlichting aan anders dan met mist" Dit terwijl je letterlijk geen hand voor ogen zag, agent bromsnor vond dat het niet mistig genoeg was!
Het goede nieuws; de agent heeft na enkele verbaasde telefoontjes van ons teruggebeld en ze zijn in beraad of ze de boete laten vervallen.
Dit is toch echt te gek, die lul WILDE gewoon een bon uitschrijven! :evil:
[quote="bastiaan45"]Zo zout heb ik hem nog nooit gegeten, dit is dus echt gebeurd.
Het goede nieuws]
Die man is idd opzoek naar redenen om uitteschrijven!
Maar kon je broer niet verdedigen dat het geen mistlampen zijn?
Mijn schoonvader heeft ook een boete gehad voor mistlampen aan, het was een week of 2 terug echt super mistig hier. En hij rijdt de volgende ochtend de straat uit en einde van de straat wordt hij aangehouden, boete voor zn mistlampen (was hij vergeten uit te zetten).
Ok, ze stonden wel aan, maar die agent wist ook wel dat het super mistig was geweest, geef dan een waarschuwing... Die agent snapt toch ook wel dat hij niet zo een chappie is die met stadslicht en mistlampen rijdt om stoer te doen...
Niet zo gek dat de politie een imago probleem heeft!
Het goede nieuws]
Die man is idd opzoek naar redenen om uitteschrijven!
Maar kon je broer niet verdedigen dat het geen mistlampen zijn?
Mijn schoonvader heeft ook een boete gehad voor mistlampen aan, het was een week of 2 terug echt super mistig hier. En hij rijdt de volgende ochtend de straat uit en einde van de straat wordt hij aangehouden, boete voor zn mistlampen (was hij vergeten uit te zetten).
Ok, ze stonden wel aan, maar die agent wist ook wel dat het super mistig was geweest, geef dan een waarschuwing... Die agent snapt toch ook wel dat hij niet zo een chappie is die met stadslicht en mistlampen rijdt om stoer te doen...
Niet zo gek dat de politie een imago probleem heeft!