paar foto's zoals beloofd van de nieuwe aanwinst..
De velgen zijn echt niet mijn smaak, vandaar dat ik dringend op zoek ben naar een OEM setje. Alles is origineel aan de auto, dat helaas nog niet, maar duurt niet lang meer..
Onderstaande steken wel leuk af, een van mijn favo foto spots..
Hee,...nog de beste wensen. En proficiat met je nieuwe aanwinst.Mooie fotolokatie.. :roll: :wink: Tja die velgen maken em niet echt mooier maar gaat wel goed komen geloof ik..
Hee,...nog de beste wensen. En proficiat met je nieuwe aanwinst.Mooie fotolokatie.. Tja die velgen maken em niet echt mooier maar gaat wel goed komen geloof ik..
Greetz
Maus
Hey jij ook joh! gaat zeker goed komen met de auto. Moeten nog een paar dingen aan gebeuren, en dan kan hij er weer tegen. Het is ook hobby voor mij, dus nu het budget het toelaat vind ik niets leuker dan een projectje! Voor een aantal maanden is zoiets hartstikke leuk en goed te betalen qua lasten..
Jes, is afgelopen zaterdag verkocht, naar een echte Honda liefhebber gegaan.
Rij nu veel in mijn leaseslet en ga tzt zeker weer een Honda zoeken, heb nu echter de tijd in ons nieuwe huis nodig om alles te regelen, dus momenteel even te druk daarvoor, komt zeker.
Hoest met de Leon? Heb je nog niet zien rijden in Schijndel..
bastiaan45 wrote:Jes, is afgelopen zaterdag verkocht, naar een echte Honda liefhebber gegaan.
Rij nu veel in mijn leaseslet en ga tzt zeker weer een Honda zoeken, heb nu echter de tijd in ons nieuwe huis nodig om alles te regelen, dus momenteel even te druk daarvoor, komt zeker.
Hoest met de Leon? Heb je nog niet zien rijden in Schijndel..