Mijn naam is Bastiaan, 25 jaar en al sinds jaar en dag Honda rijder.
Daarnaast ook al een aantal jaar actief op CRXFORUM.Nl. De CRX is toch altijd het model geweest waar ik helemaal gek van ben, en wat altijd zo zal blijven.
Na een Civic, 2 CRX’en ED9, een CRX EE8 en een paar uitstapjes naar vreemde merken toch weer terug op het oude en vertrouwde nest. Ik was overigens ook van plan daar te blijven. Enkele plaatjes van een van mijn ED9’s en mijn EE8:
Hier even enkele plaatjes van wat er geweest is, tot en met vandaag de dag..
CRX ED9 nummer 1:

CRXED9 Nummer 2:

Mijn CRX EE8:

Toen waren er 2 hokken:

En nu de Type R:

Als ik geen baanswitch gemaakt had, had ik momenteel in een Civic FN2 gereden ‘van de zaak’. Een en ander is wat anders gelopen, leuke baan tegengekomen die nóg leuker was dan die met een Civic Type R van de zaak, dus toch daarvoor gegaan.
Type R blijft toch de ultieme Honda, dus nu heb ik er zelf een gekocht.
Twijfel was er tussen een Integra en Accord, maar omdat ik nu ook zakelijk af en toe naar klanten rijd, vond ik een Accord iets beter geschikt. Daarnaast vond ik dit al vanaf het moment dat hij uitkwam een geweldige auto.
Ik moet zeggen dat dit nog steeds zo is, want ik ben er enorm tevreden over. Perfecte wegligging, tijdloos uiterlijk enzovoorts. Als nu ook het verbruik nog enigszins meevalt, ben ik helemaal tevreden!
Groeten Bastiaan.