Nordschleife

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

bastiaan45 schreef:
Volkswagen geeft op ABT gewoon garantie, net zoals ABT sets in de folder van VW staan.

Zo ook met de Renault Sport getunede Megane, dat is allemaal eigen merk dus daarop zit gewoon garantie. Dit is een Renault R26R-Radicale Megane, met rolkooi, titanium uitlaat, chiptuning enz allemaal door Renault sport.

En een CTR is een geweldige auto, maar of je het fjin vindt of niet, en Renault is ook zeker niet mijn merk, maar die Megane is bewezen zeer snel. Deze heeft 8:17 op de Nordschleife gedaan. Dat ga jij met je CTR zomaar niet verbeteren, hoe goed die ook is, er zijn namelijk ook andere merken die óok goede auto's maken.

Quote:
Dat zou gaaf zijn, dat je af 'fabriek' een mugen versie kan kopen met 240 pk ofzo

En heel veel koppel natuurlijk

Zou mooi zijn, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren als we naar het nieuws kijken dat Honda momenteel afgeeft.

Als ze alleen nog maar willen focussen op hybrides en dergelijke groene auto's, dan zie ik zowiezo weinig toekomst in het Type-R concept...

Dat is ook zoiets, toch hoop ik niet, en kan ik bijna niet geloven dat ze daar vanaf stappen.. :-?
culasse

Post by culasse »

Het zijn momenteel barre tijden in de automobielbranche, ook voor Honda. Ik heb net vernomen dat de volgende generatie NSX is gecanceled. Het is voor iedereen momenteel een kwestie van overleven. Modellen voor een niche market, zoals type R, FD2, s2000 zouden zomaar eens van het toneel kunnen verdwijnen, als de nood aan de man komt voor Honda.
genesis

Post by genesis »

Dan rij ik mooi een knappe 'klassieker' met mijn Coupe uit 94' in showroom conditie. Met leuk vermogen (325 a 350 max) dit jaar als de 'Laatste der Mohikanen'.

Sportieve Honda's een 'uitstervend ras'?! :roll: (hoop van niet)

Genesis
LCR

Post by LCR »

genesis wrote:Dan rij ik mooi een knappe 'klassieker' met mijn Coupe uit 94' in showroom conditie. Met leuk vermogen (325 a 350 max) dit jaar als de 'Laatste der Mohikanen'.

Sportieve Honda's een 'uitstervend ras'?! :roll: (hoop van niet)

Genesis

Ik hoop het ook niet,maar denk dat Honda vanaf nu de zaakjes anders bekijk. De ATR zal ik ook maar houden.....
frederik

Post by frederik »

Jo& wrote:Dat zou gaaf zijn, dat je af 'fabriek' een mugen versie kan kopen met 240 pk ofzo :D

En heel veel koppel natuurlijk :wink:

die heet mugen rr geloof ik, maar is wel fd2 :-)
Locked