Velgenbouten

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
jochem dc2

Velgenbouten

Post by jochem dc2 »

Hallo allen,

Aangezien ik redelijk snel verwacht een set OEM wielen te gaan monteren op mijn ITR, kwam er bij mij een vraag op. Moet ik de wielen met speciale bouten vastzetten, (OEM), of kan dat elke soort/set bouten zijn?

Als het "speciale" OEM bouten moeten zijn, kan iemand er aan komen? of zou ik die anders bij een dealer kunnen bestellen? Heeft dan iemand enig idee wat die zouden kosten?

Greetz, Jochem.
DeraileD

Post by DeraileD »

jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Dus met andere woorden,... Ik heb de OEM bouten nodig?

Zijn deze dan nog bij de dealer te bestellen?

Greetz,
Jo&

Post by Jo& »

Ja OEM bouten, lijkt me wel dat je die nog kan bestellen. Misschien zijn die universeel voor aantal modellen van Honda...
BugsM

Post by BugsM »

Moeren zoek je denk ik en geen bouten. Tevens zul je voor originele wielen bolconische moeten hebben. Aftermarket is vaak 60grad konisch (recht). Spoed voor draad is dacht ik 1,25....
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

BugsM wrote:Moeren zoek je denk ik en geen bouten. Tevens zul je voor originele wielen bolconische moeten hebben. Aftermarket is vaak 60grad konisch (recht). Spoed voor draad is dacht ik 1,25....

Guess so,.. Ben niet zo thuis op de velgen/banden/MOEREN ( ;) ).

Ik geloof je meteen! Ik zal morgen even de Honda Dealer bellen, dan weet ik gelijk meer!

Alvast bedankt voor de info.

Greetz,
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Volgens mij heeft elke Honda dealer die in stock. Of alleszins toch zeer snel leverbaar.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Heeft iemand enig idee wat ze er nog voor vragen?? Bedoel moet ze toch hebben, dus ongeacht de prijs moet ik ze nemen. Maar dan weet ik wat ze ongeveer gaan kosten...

Greetz,
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Zojuist de Honda Dealer aan de telefoon gehad, en de moeren kunnen gewoon besteld worden, en zullen ze morgen ochtend binnen zijn,...

Moeren kosten ong. 3,50 p/s excl. BTW. (Zal morgen als ik de bon heb, even het onderdeel nr. + prijs in het desbetreffende topic (laten) zetten.

Greetz,
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

jochem dc2 wrote:
Moeren kosten ong. 3,50 p/s excl. BTW.

Dan zat ik er toch niet ver naast... :wink:
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Neej idd,... Dacht dat jij iets van 68,- zei toch?

Greetz,
Locked