Velgenbouten
-
Velgenbouten
Hallo allen,
Aangezien ik redelijk snel verwacht een set OEM wielen te gaan monteren op mijn ITR, kwam er bij mij een vraag op. Moet ik de wielen met speciale bouten vastzetten, (OEM), of kan dat elke soort/set bouten zijn?
Als het "speciale" OEM bouten moeten zijn, kan iemand er aan komen? of zou ik die anders bij een dealer kunnen bestellen? Heeft dan iemand enig idee wat die zouden kosten?
Greetz, Jochem.
Aangezien ik redelijk snel verwacht een set OEM wielen te gaan monteren op mijn ITR, kwam er bij mij een vraag op. Moet ik de wielen met speciale bouten vastzetten, (OEM), of kan dat elke soort/set bouten zijn?
Als het "speciale" OEM bouten moeten zijn, kan iemand er aan komen? of zou ik die anders bij een dealer kunnen bestellen? Heeft dan iemand enig idee wat die zouden kosten?
Greetz, Jochem.
-
-
BugsM wrote:Moeren zoek je denk ik en geen bouten. Tevens zul je voor originele wielen bolconische moeten hebben. Aftermarket is vaak 60grad konisch (recht). Spoed voor draad is dacht ik 1,25....
Guess so,.. Ben niet zo thuis op de velgen/banden/MOEREN (

Ik geloof je meteen! Ik zal morgen even de Honda Dealer bellen, dan weet ik gelijk meer!
Alvast bedankt voor de info.
Greetz,
-
-
-