Even verderop bleek dat een Citroen Berlingo in de slip was geraakt, rond gedraaid en een aantal keer tegen beide kanten van de vangrail was gedraaid. Vervolgens heeft de bestuurder van de Citroen Berlingo de auto uitgezet, waardoor geen licht of alarmlicht aan waren gebleven.
De bestuurder en passagier waren achter de vangrail gevlucht.
De Volkswagen Lupo die voor mij reed, reed vervolgens volop (zonder afremming) op de dwarsgeparkeerde Berlingo. Door deze aanrijding werd e Berlingo recht gezet.
Bij een poging om onze Seat Leon stil te zetten kwamen wij dwars tegen de achterkant van de Volkswagen Lupo terecht, en de voorkant van de Leon lag tegen de vangrail.De auto's die naast mij reden die probeerde de Lupo en Berlingo te ontwijken, waardoor zij ook tegen elkaar zijn aangereden. Ik weet echter niet zeker of deze bestuurders ook tegen de Volkswagen Lupo zijn aangereden.
Ik had met alle mogelijkheid de auto proberen te redden ging eerst naar links uitwijken maar daar reed ik bijna op een andere auto aan mijn rechterzijde die ook op dat moment probeerde te ontsnappen via de vluchtstrook maar ook de lupo licht had geraakt,
dus had ik als enige optie om 'm op het laatste moment dwars te leggen om een frontale botsing te voorkomen en in de hoop dat die stopte .
Helaas was me dit niet gelukt en helemaal om dat het gladde wegdek was bestrooid met olie en koelvloeistof van de rode Citroen Berlingo,
de bestuurder van de lupo die voor mij reed die heeft dus dat busje helemaal niet dwars zien staan op de weg en reed zowat zonder te remmen volop in de zijkant van de bus, hierdoor had ik ook weinig tijd om de auto stil te zetten.
Het was echter onmogelijk om mijn auto te stoppen omdat er overal gereedschap en olie/ koelvloeistof van de Berlingo op het wegdek lag. Tevens is een auto die geen licht heeft, onmogelijk te zien om 7.15 uur.
Politie is op de hoogte, dat de bestuurder van de Berlingo op het wegdek stond zonder licht.
De bestuurder van de Lupo is vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis.
OW ja Niemand is hierbij ernstig gewond geraakt en de volgende foto's bevatten geen schokkende beelden! :-)
[img]http://3.bp.blogspot.com/_U-O3ubqBiMU/SS7v_lS0HFI/AAAAAAAA
AOA/zg3oPW1BwGs/S660/fotos+roy+nokia+044.jpg[/img]