Ik weet niet of het een vaker voorkomend probleem is, maar ik heb af en toe last van water bij het reservewiel. Zeker als ik in een regenbui heb gereden. Volgens mij komt dat bij de achterlichten vandaan omdat de rubbers niet goed aansluiten, maar het zou net zo goed iets anders kunnen zijn.
Kent iemand dit probleem en de oplossing hiervoor?
Het zou kunnen dat de afwatering van je kofferklep verstopt zit.
Er zitten kleine gaatjes aan de onderkant van de klep als het goed is.
Weet niet precies hoe de carrosserie van een EP3 eruit ziet maar dat is doorgaans de plek waar dit zit.
vaak inderdaad de pakking bij je achterlichten, zou ik niet dichtkitten en lamp erin plakken want als je die een keer stuk hebt dan heb je een probleem
FastFWD wrote:vaak inderdaad de pakking bij je achterlichten, zou ik niet dichtkitten en lamp erin plakken want als je die een keer stuk hebt dan heb je een probleem
thanks!ik heb het ook, ik vroeg me al af waar het vandaan kwam..
FastFWD wrote:vaak inderdaad de pakking bij je achterlichten, zou ik niet dichtkitten en lamp erin plakken want als je die een keer stuk hebt dan heb je een probleem
Dat klopt, maar de pakking vevangen hielp niets, en dan moet je toch wat. Liever wat tobben als als de unit kapot is dan constant een laag water in de kofferbak.
als het via je achterlichten komt, dan dan je kit gebruiken.
3M heeft kit die zacht blijft. deze word ook voor ruiten gebruik die in rubber zitten (die niet zijn gelijmt)
werkt erg goed. en zeer geschikt voor dit soort dingen.