kw variant 1
kw variant 1
ik heb nu op mijn ep3 de originele ophanging met tein verlagingsveren.
nu vroeg ik me af of een kw variant 1 een mooie upgrade zou zijn voor mijn onderstel kwa handling?
kunnen jullie mij hier iets meer over zeggen ?
weten jullie of de set voor een civic 1.7 cdti 2005 past op een ep3 van 2004?
nu vroeg ik me af of een kw variant 1 een mooie upgrade zou zijn voor mijn onderstel kwa handling?
kunnen jullie mij hier iets meer over zeggen ?
weten jullie of de set voor een civic 1.7 cdti 2005 past op een ep3 van 2004?
- Gaskleppie
DC2TYPER wrote:Voor een R zou ik toch minstens voor de variante2 gaan...
ik zou niet weten wat er verkeerd is aan v1.
de v1 is niet instelbaar in hardheid maar standaard staan die heel goed afgesteld. als je heel laag gaat staat ie BEENHARD en als je wat omhoog gaat komt ie soepeler.. zeker geschikt om op circuit te rijden.
uit ervaaring, echt TOPmateriaal!
Heb zelf gereden met een Tein Flex systeem op mijn EP3 en werd helemaal krankjorum van het weggedrag.
Vervolgens overgestapt op een KW variant 1, daar ik met vorige auto's zeer goede ervaringen heb gehad met dit systeem.
Ik kan me werkelijk geen betere set voorstellen, dan een set waarbij de engineers de beste balans hebben gevonden tussen functie en sportiviteit.
Ik bedoel we rijden toch niet de hele dag op het circuit ?
Tot op de dag van vandaag ben ik er zeer tevreden over.
Wil je het zelf ervaren, nodig ik je van harte uit om een ritje met mij te maken.
Groeten.
Vervolgens overgestapt op een KW variant 1, daar ik met vorige auto's zeer goede ervaringen heb gehad met dit systeem.
Ik kan me werkelijk geen betere set voorstellen, dan een set waarbij de engineers de beste balans hebben gevonden tussen functie en sportiviteit.
Ik bedoel we rijden toch niet de hele dag op het circuit ?
Tot op de dag van vandaag ben ik er zeer tevreden over.
Wil je het zelf ervaren, nodig ik je van harte uit om een ritje met mij te maken.
Groeten.