De X6 van Honda

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
RedSun

De X6 van Honda

Post by RedSun »

We weten niet hoe het met u is, maar wij moeten nog erg wennen aan de vormen van de BMW X6. Toch vindt de coupé-SUV navolging: Honda test hier zijn nieuwe ster in dit segment.
Honda test een nieuwe crossover op de Nürburgring. Zijn silhouet laat er geen twijfel over bestaan dat met dit model de BMW X6 op de korrel wordt genomen. Al is het moeilijk om door de camouflage heen de vormen te ontdekken.
De auto komt niet op de markt als Honda maar als Acura. Dat is sinds jaar en dag het luxemerk van Honda. Zoals Lexus hoort bij Toyota en Infiniti bij Nissan. Acura is vooralsnog alleen te koop in Amerika, maar als de voortekenen niet bedriegen, komt het merk in 2010 naar Europa. Dat dit nieuwe model op de Duitse Nürburging wordt getest, is een nieuw bewijs dat Honda met Acura Europese plannen heeft.
Wat de motoren worden, is natuurlijk nog niet duidelijk. We zetten in op een 3,7-liter V6 en ook een kakelverse V8 ligt klaar bij Acura. Maar of die motoren het gaan redden op de Europese mark is nog maar even de vraag. Wat minder zou ook wel mogen. Eerst maar eens zien wat de Infiniti FX in onze contreien doet. Want die is volgens het zelfde recept gemaakt.

Bron: Autoweek.nl

Image
Image
Nana korobi ya oki
bartman

Post by bartman »

heb al vaker camouflage gezien maar deze vind ik wel erg sterk..

over de auto zelf durf ik nog niks zeggen :wink:
sigur

Post by sigur »

Tja... toch maar ff wachten op beter spypics.
Blitz

Post by Blitz »

Dit is inderdaad een succesvolle camouflage
RedSun

Post by RedSun »

Het gaat ook meer hierom heren

De auto komt niet op de markt als Honda maar als Acura. Dat is sinds jaar en dag het luxemerk van Honda. Zoals Lexus hoort bij Toyota en Infiniti bij Nissan. Acura is vooralsnog alleen te koop in Amerika, maar als de voortekenen niet bedriegen, komt het merk in 2010 naar Europa. Dat dit nieuwe model op de Duitse Nürburging wordt getest, is een nieuw bewijs dat Honda met Acura Europese plannen heeft.
Wat de motoren worden, is natuurlijk nog niet duidelijk. We zetten in op een 3,7-liter V6 en ook een kakelverse V8 ligt klaar bij Acura
Nana korobi ya oki
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

Net een rijdende tent, daar kunnen we nog geen conclusie's uit trekken..
mr. X

Post by mr. X »

Dat is een knap staaltje camouflage!
CWATR

Post by CWATR »

Wie komt er in deze tijden nou in godsnaam nog met een SUV op de proppen? Lijkt me beter dat Honda meer focussed op hybride en/of andere brandstofzuinige (maar liefst toch nog snelle) modellen.

Een V8 is zo 2007! Dat kan over een tijdje echt niet meer.

Olie (en dus benzine) wordt vanzelf weer duur, hoor!
RedSun

Post by RedSun »

???? Tis meer een MPV ten eerste en wie zegt dat er geen hybride versie komt?

Enneh de dikkere V8 modellen verkopen heus nog wel.
Dat v8 slaat op Acura, niet op deze MPV.......

Het lijkt mij idd heel verstandig om bijvoorbeeld een DB9 met een zuinige 1.6 uit te rusten.....
Nana korobi ya oki
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Wat een camouflage, anyhow, lelijker dan dat gedrocht van een X6 kunnen ze hem sowieso nooit maken
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:lol: lijkt wel op een rijdende tent
MHG

Post by MHG »

Ideale campeerauto. Honda begeeft zich op de campeermarkt. Ik zeg. niks meer aan doen. :D
bartman

Post by bartman »

[quote="""]Wie komt er in deze tijden nou in godsnaam nog met een SUV op de proppen? Lijkt me beter dat Honda meer focussed op hybride en/of andere brandstofzuinige (maar liefst toch nog snelle) modellen.

Een V8 is zo 2007! Dat kan over een tijdje echt niet meer.

ik denk dat ze bij honda wel weten wat ze doen... :roll: kijjk eens rond in de staat ,denk je nu echt dat er geen markt meer is voor SUV's de eerste tien jaar ?
integra

Post by integra »

:idea: Nu je het zo zegt, Ik zag deze auto vorige week nog in campinglife.
CWATR

Post by CWATR »

Bartman, ga jij met een vorig jaar gekochte SUV maar eens naar een dealer voor een inruilprijs :roll: Kun je lachen. Of huilen.

Whatever.

Je hoeft mij niet te geloven maar over een paar jaar kun je zomaar 130 euro aftikken (of meer) om je tank te vullen.
Stond vandaag in de krant dat volgend jaar de energierekeningen met zo'n 20% zullen stijgen.

De trend is gezet zullen we maar zeggen. Die trend kun je gewoon doortrekken naar auto's.
Keung

Post by Keung »

Campeerauto of niet, ik weet wel dat Honda Europe North hoofdkantoor in Offenbach am Main is gevestigd...gezien het kentekennummer van het voertuig.

Honda of Acura, laat maar komen.
RedSun

Post by RedSun »

CWATR wrote:Bartman, ga jij met een vorig jaar gekochte SUV maar eens naar een dealer voor een inruilprijs :roll: Kun je lachen. Of huilen.

Ga maar met wat voor auto dan ook naar de dealer op dit moment.
Geen enkele auto levert nog iets op alleen de hele kleintjes.

De hele automarkt ligt op zijn gat dus dit is niet reeel t.o.v. alleen SUV's.
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Laatst bij stom toeval bijna de BMW verkocht aan de dealer.

Opzich mocht ik niet klagen over de inkoopprijs maar ook met inruil kreeg ik een erg net bedrag terug.
RedSun

Post by RedSun »

Dat is anders, daan geven ze een deel van de marge op hun gebruikte auto bovenop je inruilprijs
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Dat snap ik ook wel.

Ik vroeg ook naar de prijs zonder inruil. Als je dan de korting plus de inruil waarde bij elkaar optelt, zit je ongeveer op de werkelijke waarde van je auto.
Daarover mocht ik niet klagen. Verre van zelfs.

Wel stond het in de krant en kwam het op de radio dat meerdere grote auto merken de productie voor een maand stil leggen. Dat gaat wel zijn uitwerkingen hebben op de markt. Het is gewoon een beetje behelpen met alles.
Locked