De auto komt niet op de markt als Honda maar als Acura. Dat is sinds jaar en dag het luxemerk van Honda. Zoals Lexus hoort bij Toyota en Infiniti bij Nissan. Acura is vooralsnog alleen te koop in Amerika, maar als de voortekenen niet bedriegen, komt het merk in 2010 naar Europa. Dat dit nieuwe model op de Duitse Nürburging wordt getest, is een nieuw bewijs dat Honda met Acura Europese plannen heeft.
Wat de motoren worden, is natuurlijk nog niet duidelijk. We zetten in op een 3,7-liter V6 en ook een kakelverse V8 ligt klaar bij Acura
Wie komt er in deze tijden nou in godsnaam nog met een SUV op de proppen? Lijkt me beter dat Honda meer focussed op hybride en/of andere brandstofzuinige (maar liefst toch nog snelle) modellen.
Een V8 is zo 2007! Dat kan over een tijdje echt niet meer.
Olie (en dus benzine) wordt vanzelf weer duur, hoor!
[quote="""]Wie komt er in deze tijden nou in godsnaam nog met een SUV op de proppen? Lijkt me beter dat Honda meer focussed op hybride en/of andere brandstofzuinige (maar liefst toch nog snelle) modellen.
Een V8 is zo 2007! Dat kan over een tijdje echt niet meer.
ik denk dat ze bij honda wel weten wat ze doen... :roll: kijjk eens rond in de staat ,denk je nu echt dat er geen markt meer is voor SUV's de eerste tien jaar ?
Bartman, ga jij met een vorig jaar gekochte SUV maar eens naar een dealer voor een inruilprijs :roll: Kun je lachen. Of huilen.
Whatever.
Je hoeft mij niet te geloven maar over een paar jaar kun je zomaar 130 euro aftikken (of meer) om je tank te vullen.
Stond vandaag in de krant dat volgend jaar de energierekeningen met zo'n 20% zullen stijgen.
De trend is gezet zullen we maar zeggen. Die trend kun je gewoon doortrekken naar auto's.
Ik vroeg ook naar de prijs zonder inruil. Als je dan de korting plus de inruil waarde bij elkaar optelt, zit je ongeveer op de werkelijke waarde van je auto.
Daarover mocht ik niet klagen. Verre van zelfs.
Wel stond het in de krant en kwam het op de radio dat meerdere grote auto merken de productie voor een maand stil leggen. Dat gaat wel zijn uitwerkingen hebben op de markt. Het is gewoon een beetje behelpen met alles.