Honda Belgium weet van niks...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
bennyvc

Post by bennyvc »

unicorn wrote:Ik kreeg zojuist een mailtje van Marco (Auto Arnhem) dat hij een mailtje gehad heeft uit België omtrent problemen met Type-R en de versnellingsbak. Ik hoop dat er nu eindelijk wat uit gaat komen voor jullie.

Dat zal mijn dealer geweest zijn (en ik hoop het ook dat er nu iets van komt :d)
bennyvc

Post by bennyvc »

Goed nieuws!!
Daarstraks nieuws gekregen van mijn dealer, de wagen gaat volgende week dinsdag binnen en de versnellingsbak zal worden hersteld onder garantie!!! (moet wel drie dagen :shock: binnen maarja dat neem ik er graag bij)
bartman

Post by bartman »

das geweldig goed nieuws!! nu zal er voor mij ook wel schot in de zaak komen... echt niks te vroeg want het wordt er echt niet beter op... bij welke dealer ga jij benny ?
bennyvc

Post by bennyvc »

Lebeau in Alsemberg
Lucas79

Post by Lucas79 »

Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)
Deus Ex Machina!
Katana

Post by Katana »

Goede samenwerking heren! :thumbs:
bartman

Post by bartman »

Katana wrote:Goede samenwerking heren! :thumbs:

idd , ons probleem is opgelost mede dankzij dit forum!!

ook unicorn en de anderen wil ik hiervoor bedanken .
bennyvc

Post by bennyvc »

unicorn wrote:Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)

Denk het niet, zou me verbazen als ik dat in België ergens van de plank kan kopen. (suggesties?) aangezien hij morgen al binnen gaat.
Lucas79

Post by Lucas79 »

bennyvc wrote:
unicorn wrote:Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)

Denk het niet, zou me verbazen als ik dat in België ergens van de plank kan kopen. (suggesties?) aangezien hij morgen al binnen gaat.

Les clients Quaife non-anglophones en Belgique devraient entrer en contact

BEUCKELAERE
Provinciebaan 76
8680 Koekelare
BELGIUM

Tel: 0032 5158 9918
Fax: 0032 5158 9511
Web: www.beuckelaere.be
[email="info@beuckelaere-import.be"]info@beuckelaere-import.be[/email]
Deus Ex Machina!
bennyvc

Post by bennyvc »

Gisteren de wagen gaan afhalen, probleem opgelost!!

langs deze weg wil ik toch nog eens iedereen bedanken dit forum heeft mijn probleem gefixt! thx guys!
Nick

Post by Nick »

Bij mij hebben ze ook de ringen vervangen.. zonder resultaat.. Honda NL is op onderzoek uit wat er nu aan de hand is..

Doe mij maar gelijk een nieuwe bak van het 2009 model :evil:
bartman

Post by bartman »

hoe schakelt hij nu benny ? anders dan voorheen ? weet je ook presies wat ze vervangen hebben ?
bennyvc

Post by bennyvc »

3e en 4e synchroring vervangen, voelt niet onmiddelijk anders maar mijn derde is er nog niet terug uitgesprongen.
Lucas79

Post by Lucas79 »

zelfde verhaal bij mij, hij voelde niet anders, dus was inderdaad afwachten, maar tot de dag van vandaag is de 3de er niet meer uitgesprongen of niet goed in de versnelling gegaan.
Deus Ex Machina!
culasse

Post by culasse »

Bij mij is de synchronisatie van de 3de en 4de versnelling ook vervangen, samen met schakelassen en nog wat lagers, geloof ik. Ik kreeg wel de instructie mee om in het begin voorzichtig te schakelen, geen te grote belasting op de bak uitoefenen en na een jaar transmissieolie wisslelen.
Weliswaar schakelt de bak af en toe nog wel eens wat hakerig, en maakt hij soms wat metalige geluiden, maar uit de versnellingen springen is er gelukkig niet meer bij.
Locked