unicorn wrote:Ik kreeg zojuist een mailtje van Marco (Auto Arnhem) dat hij een mailtje gehad heeft uit België omtrent problemen met Type-R en de versnellingsbak. Ik hoop dat er nu eindelijk wat uit gaat komen voor jullie.
Dat zal mijn dealer geweest zijn (en ik hoop het ook dat er nu iets van komt :d)
Goed nieuws!!
Daarstraks nieuws gekregen van mijn dealer, de wagen gaat volgende week dinsdag binnen en de versnellingsbak zal worden hersteld onder garantie!!! (moet wel drie dagen :shock: binnen maarja dat neem ik er graag bij)
das geweldig goed nieuws!! nu zal er voor mij ook wel schot in de zaak komen... echt niks te vroeg want het wordt er echt niet beter op... bij welke dealer ga jij benny ?
Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)
unicorn wrote:Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)
Denk het niet, zou me verbazen als ik dat in België ergens van de plank kan kopen. (suggesties?) aangezien hij morgen al binnen gaat.
unicorn wrote:Drie dagen!? :shock: Als ik het goed heb, krijgt de dealer maar 6,5 uur vergoed van de importeur. :-? Nou ja, als het voor jou maar gefixt wordt. Ga je er gelijk een LSD in laten leggen? 8)
Denk het niet, zou me verbazen als ik dat in België ergens van de plank kan kopen. (suggesties?) aangezien hij morgen al binnen gaat.
Les clients Quaife non-anglophones en Belgique devraient entrer en contact
zelfde verhaal bij mij, hij voelde niet anders, dus was inderdaad afwachten, maar tot de dag van vandaag is de 3de er niet meer uitgesprongen of niet goed in de versnelling gegaan.
Bij mij is de synchronisatie van de 3de en 4de versnelling ook vervangen, samen met schakelassen en nog wat lagers, geloof ik. Ik kreeg wel de instructie mee om in het begin voorzichtig te schakelen, geen te grote belasting op de bak uitoefenen en na een jaar transmissieolie wisslelen.
Weliswaar schakelt de bak af en toe nog wel eens wat hakerig, en maakt hij soms wat metalige geluiden, maar uit de versnellingen springen is er gelukkig niet meer bij.