het rare is: na 10 min COD4 spelen crash-> restart en na 5 min crash..
Niet raar, typisch gevalletje overhitting!
VTECRTY wrote:Ik ben zelf een leek op het gebied van computers,dus helpt een kameraad me wel is,maar hij kon mijn mc affee er niet afkrijgen dus deze zat de gratis antivirus steeds dwars die hij erop wou zetten. Weten jullie hoe ik deze eraf kan krijgen? Kan ik nog even een gratis antivirus uit zoeken...
Sinister wrote:Het gaat niet om geloven het gaat om het probleem op te lossen, en daarom zeg ik XP x64 te installeren, wat je uit jouw cpu perst interseert me niet, trouwens laat jouw cpu zo 3 dagen met stock cooler floating point berekenen en hij is gereed voor de vuilbak.
Jouw Vantage score is trouwens ook niet relevant in dit probleem.
Die is trouwens nog zo hoog niet met zo een overclock. Jij haalt 8800 puur en alleen door de physics die in je drivers mee geimplementeerd zijn. Dit geeft dus een vertekend beeld ivm ATI hardware.
Sinister wrote:Je mag al blij zijn dat ik je wil helpen, overclocken tot 4,2 ghz met stock cooler is om problemen vragen. Dus zolang jij niet die test doet en dus niet weet of hij rekenfouten maakt kan je er niets van opmaken. Meestal gaat een cpu op die frequenties de mist in qua correcte berekeningen.
Kan zoveel zijn van redenen: vagina mobo, DDR3 te lage voltage, te hoge voltage, overclocks onstabiliteit, welke fsb en multiplier bv?
Uw temp meter zegt trouwens ook niets over de 'die' temp waar je niet kan op meten met dat ding.
Nuja als je zo reageert mag jet van mij part ook allemaal zelf uitzoeken he.
Sinister wrote:Je mag al blij zijn dat ik je wil helpen, overclocken tot 4,2 ghz met stock cooler is om problemen vragen. Dus zolang jij niet die test doet en dus niet weet of hij rekenfouten maakt kan je er niets van opmaken. Meestal gaat een cpu op die frequenties de mist in qua correcte berekeningen.
Kan zoveel zijn van redenen: vagina mobo, DDR3 te lage voltage, te hoge voltage, overclocks onstabiliteit, welke fsb en multiplier bv?
Uw temp meter zegt trouwens ook niets over de 'die' temp waar je niet kan op meten met dat ding.
Nuja als je zo reageert mag jet van mij part ook allemaal zelf uitzoeken he.