Welke virusscanner

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

het rare is: na 10 min COD4 spelen crash-> restart en na 5 min crash..

Niet raar, typisch gevalletje overhitting!
Sinister

Post by Sinister »

Ik zou ander kaart testen, als het dan opgelost is dan doe je de originele in RMA want dan ligt het daaraan.
real187

Post by real187 »

ik zou als ik jouw was gaan voor NOD32 of Kaspersky (illegale versie)
en gratis is avira wel een goede (1 van de beste)
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Gaskleppie wrote:
het rare is: na 10 min COD4 spelen crash-> restart en na 5 min crash..

Niet raar, typisch gevalletje overhitting!

nope, ik heb een 50 cm ventilator(zo'n huiskamerventilator) op de kast gehouden met een kant open... crash na 10 minuten.

en ja ik wordt er echt gek van..... :D
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Ik ben zelf een leek op het gebied van computers,dus helpt een kameraad me wel is,maar hij kon mijn mc affee er niet afkrijgen dus deze zat de gratis antivirus steeds dwars die hij erop wou zetten. Weten jullie hoe ik deze eraf kan krijgen? Kan ik nog even een gratis antivirus uit zoeken...
Lucas79

Post by Lucas79 »

format c:
Deus Ex Machina!
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

*uch* Mac *uch* :)
real187

Post by real187 »

VTECRTY wrote:Ik ben zelf een leek op het gebied van computers,dus helpt een kameraad me wel is,maar hij kon mijn mc affee er niet afkrijgen dus deze zat de gratis antivirus steeds dwars die hij erop wou zetten. Weten jullie hoe ik deze eraf kan krijgen? Kan ik nog even een gratis antivirus uit zoeken...

google doet wonderen!!

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X& ... ee&spell=1
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

veilig modus en dan driver cleaner pro erover..moet lukken hiermee.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

unicorn wrote:format c:

na 20 keer word je daar een beetje moe van... :wink:
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Sinister wrote:Het gaat niet om geloven het gaat om het probleem op te lossen, en daarom zeg ik XP x64 te installeren, wat je uit jouw cpu perst interseert me niet, trouwens laat jouw cpu zo 3 dagen met stock cooler floating point berekenen en hij is gereed voor de vuilbak.
Jouw Vantage score is trouwens ook niet relevant in dit probleem.
Die is trouwens nog zo hoog niet met zo een overclock. Jij haalt 8800 puur en alleen door de physics die in je drivers mee geimplementeerd zijn. Dit geeft dus een vertekend beeld ivm ATI hardware.

XP64 had het probleem ook. alleen een andere naam.weet het zo welke ook niet. maar ff een laser fluke temp op verschillende plaatsen gehouden en max 51 graden op de CPU koelplaat boven en crash..

2 streepjes geheugen verwijderd en ik heb 30 min COD aan één stuk kunnen spelen tegenover 4 streepjes a 10 min..

@sinister: ik wil weten wat al zolang het probleem is..(en wat haal jij? :D )

4 strepen a 49 graden crash(oppervlakte gemeten)
2 strepen a 55 graden crash(oppervlakte gemeten)

:wink: ik weet weer iets meer..

stripjes zijn de corsair: cm3x1024-1333c9 :wink:

word tijd voor een computer top :D
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Image :D

laat ma wat weten. :wink: en al een 2 maanden draai ik zo... :D
Sinister

Post by Sinister »

PRIME 95 3 dagen draaien op full load en dan zien of hij stabiel blijft, da wil ik nog wel is zien met stock cooler.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Sinister wrote:PRIME 95 3 dagen draaien op full load en dan zien of hij stabiel blijft, da wil ik nog wel is zien met stock cooler.

als dat je antwoord is hmm.. :cry: slecht dude.

hint: print screen van vista 64 :D
Sinister

Post by Sinister »

Je mag al blij zijn dat ik je wil helpen, overclocken tot 4,2 ghz met stock cooler is om problemen vragen. Dus zolang jij niet die test doet en dus niet weet of hij rekenfouten maakt kan je er niets van opmaken. Meestal gaat een cpu op die frequenties de mist in qua correcte berekeningen.
Kan zoveel zijn van redenen: kut mobo, DDR3 te lage voltage, te hoge voltage, overclocks onstabiliteit, welke fsb en multiplier bv?
Uw temp meter zegt trouwens ook niets over de 'die' temp waar je niet kan op meten met dat ding.
Nuja als je zo reageert mag jet van mij part ook allemaal zelf uitzoeken he.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Sinister wrote:Je mag al blij zijn dat ik je wil helpen, overclocken tot 4,2 ghz met stock cooler is om problemen vragen. Dus zolang jij niet die test doet en dus niet weet of hij rekenfouten maakt kan je er niets van opmaken. Meestal gaat een cpu op die frequenties de mist in qua correcte berekeningen.
Kan zoveel zijn van redenen: vagina mobo, DDR3 te lage voltage, te hoge voltage, overclocks onstabiliteit, welke fsb en multiplier bv?
Uw temp meter zegt trouwens ook niets over de 'die' temp waar je niet kan op meten met dat ding.

zie mijn PM. en ja ik ben al 9 maanden bezig waarom ie crasht.
PCI-e volt's up en down,drivers,enz maar goed.

dat je me wilt helpen mkeej,maar believe me..heb echt alles al geprobeerd..je moet echt een keer komen kijken naar zoiets..

dan weer hardmatig probleem voeding,plank,kaart,enz... dan weer software matig... :D

echt raar believe me..en ik had de crash ook naar diverse herinstaltie's..normale Ghi's..
Sinister

Post by Sinister »

Ja als ik van nederland was kon ik dat wel nu gaat dat nogal moeilijk.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

Sinister wrote:Je mag al blij zijn dat ik je wil helpen, overclocken tot 4,2 ghz met stock cooler is om problemen vragen. Dus zolang jij niet die test doet en dus niet weet of hij rekenfouten maakt kan je er niets van opmaken. Meestal gaat een cpu op die frequenties de mist in qua correcte berekeningen.
Kan zoveel zijn van redenen: vagina mobo, DDR3 te lage voltage, te hoge voltage, overclocks onstabiliteit, welke fsb en multiplier bv?

hint: Mpl:8 maar goed N/S bridge hebben meer volt's :D

en heeft niks te maken met de crash...
Sinister

Post by Sinister »

Wat doet hij met een ATI kaart dan?
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

ik heb geen ATI btw. nvidea 8800 ultra K.O.

maar een ati kaart met een asus plank hebben de crash ook.(XP)

geloof mij maar,ben er al langer mee bezig..

het is altijd wat anders volgens internet. dat is het probleem.
het is hier zoeken wat.. hardware of software........
Locked