een jdm spruitstuk vs euro spruitstuk
-
een jdm spruitstuk vs euro spruitstuk
ben al wat aan het zoeken geweest maar kan mijn gewenste antwoord niet echt vinden
ik heb nu een dc sports 4-1 uitlaat spruitstuk gewoon de euro maat.
nu wil ik een jdm spruitstuk kopen
maar welk merk wel en welke niet.
ik snap uiteraard wel dat bv een toda of een hytec header of feel's heel goed is maar de prijs is ook goed hoog.
er zijn best veel soorten ook goedkope en denk ik ook wel goede maar welk is echt een afrader.
een jdm srs uitlaat spruit is maar 299,-
een megan racing ook
een dc sports jdm is dacht ik rond de 550,-
is ten opzichte van mijn eigen dc sports (53mm collector) een bv srs jdm spruitst. beter of is dan zelfs de gewone dc sports beter?
wat is jullie mening of wie heeft er een beter alternatief
greets.
ik heb nu een dc sports 4-1 uitlaat spruitstuk gewoon de euro maat.
nu wil ik een jdm spruitstuk kopen
maar welk merk wel en welke niet.
ik snap uiteraard wel dat bv een toda of een hytec header of feel's heel goed is maar de prijs is ook goed hoog.
er zijn best veel soorten ook goedkope en denk ik ook wel goede maar welk is echt een afrader.
een jdm srs uitlaat spruit is maar 299,-
een megan racing ook
een dc sports jdm is dacht ik rond de 550,-
is ten opzichte van mijn eigen dc sports (53mm collector) een bv srs jdm spruitst. beter of is dan zelfs de gewone dc sports beter?
wat is jullie mening of wie heeft er een beter alternatief
greets.
Weet niet precies wat je dan bedoeld met een JDM spruitstuk (je huidige DC kan ook best een JDM spruitstuk zijn nl) Maar als het om een ITR gaat schijnt de originele JDM uitlaat (die dus origineel op een japanse ITR zit) een goede prijs/kwaliteit/performance verhouding te hebben.
Persoonlijk zou ik geen SRS of Megan kopen, dan kan je beter de DC
laten zitten.
Persoonlijk zou ik geen SRS of Megan kopen, dan kan je beter de DC
laten zitten.
Voor een b18c zijn zoals je zelf al zegt een Hytech of Toda een van de betere. Hoeveel wil je uitgeven aan een goede header, want er zijn wel degelijk goed betaalbare replica's op de markt die veel beter zijn dan een dc 4-1, srs of ander goedkoop spruitstuk.
Een goede hytech replica is er o.a. van Rage, JGE, deze kosten rond de 500 a 700 dollar. Dan heeft hytech de small tube production header voor 1.6-1.8 liter motoren. Deze kost ook zo rond 700 dollar. Verder zijn er nog wel de goedkopere "ebay" imitaties van $300 maar daarvan is de materiaal dikte wel erg dun en scheuren sneller.
Ik kan nog wel aan een gebruikte toda header komen of een nieuwe toda replica van SpoolinPerformance. http://www.spoolinperformance.com/spfab-bseries-header-p-464.html. Deze replica schijnt wel van erg goede kwaliteit te zijn en geeft een dikke vermogenswinst over je hele vermogenslijn.
Een goede hytech replica is er o.a. van Rage, JGE, deze kosten rond de 500 a 700 dollar. Dan heeft hytech de small tube production header voor 1.6-1.8 liter motoren. Deze kost ook zo rond 700 dollar. Verder zijn er nog wel de goedkopere "ebay" imitaties van $300 maar daarvan is de materiaal dikte wel erg dun en scheuren sneller.
Ik kan nog wel aan een gebruikte toda header komen of een nieuwe toda replica van SpoolinPerformance. http://www.spoolinperformance.com/spfab-bseries-header-p-464.html. Deze replica schijnt wel van erg goede kwaliteit te zijn en geeft een dikke vermogenswinst over je hele vermogenslijn.
-
-
- Gaskleppie
-
-
ik hoop m er over een week of 3 onder te kunnen zetten t is nu wachten op goede flensen voor me catvervanger voor de aansluiting op me spruitst. want dat past dan niet meer. ik doe er ook gelijk 1 op me katylisator lassen ben ik voor de apk ook weer glad.
en dan weer eens kijken wat er gebeurt met t vermogen
jammer dat bijna nergens die jdm flensen los te krijgen zijn anders had ik m er nu al onder zitten. :twisted:
en dan weer eens kijken wat er gebeurt met t vermogen
jammer dat bijna nergens die jdm flensen los te krijgen zijn anders had ik m er nu al onder zitten. :twisted: