een jdm spruitstuk vs euro spruitstuk

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
bertjehonda

een jdm spruitstuk vs euro spruitstuk

Post by bertjehonda »

ben al wat aan het zoeken geweest maar kan mijn gewenste antwoord niet echt vinden
ik heb nu een dc sports 4-1 uitlaat spruitstuk gewoon de euro maat.
nu wil ik een jdm spruitstuk kopen
maar welk merk wel en welke niet.
ik snap uiteraard wel dat bv een toda of een hytec header of feel's heel goed is maar de prijs is ook goed hoog.
er zijn best veel soorten ook goedkope en denk ik ook wel goede maar welk is echt een afrader.
een jdm srs uitlaat spruit is maar 299,-
een megan racing ook
een dc sports jdm is dacht ik rond de 550,-
is ten opzichte van mijn eigen dc sports (53mm collector) een bv srs jdm spruitst. beter of is dan zelfs de gewone dc sports beter?
wat is jullie mening of wie heeft er een beter alternatief
greets.
roblom

Post by roblom »

Weet niet precies wat je dan bedoeld met een JDM spruitstuk (je huidige DC kan ook best een JDM spruitstuk zijn nl) Maar als het om een ITR gaat schijnt de originele JDM uitlaat (die dus origineel op een japanse ITR zit) een goede prijs/kwaliteit/performance verhouding te hebben.

Persoonlijk zou ik geen SRS of Megan kopen, dan kan je beter de DC
laten zitten.
VTECRTY

Post by VTECRTY »

Heb ook de 4-1 jdm dc sports(63mm) rvs. Zit weinig vermogensverschil t.o.v de originele jdm. Is hier al is over gesproken ...
Roy

Post by Roy »

4-2-1 dc sports!!!!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
wesjes

Post by wesjes »

4-2-1 J's Racing ^_^
Hatchman

Post by Hatchman »

Voor een b18c zijn zoals je zelf al zegt een Hytech of Toda een van de betere. Hoeveel wil je uitgeven aan een goede header, want er zijn wel degelijk goed betaalbare replica's op de markt die veel beter zijn dan een dc 4-1, srs of ander goedkoop spruitstuk.

Een goede hytech replica is er o.a. van Rage, JGE, deze kosten rond de 500 a 700 dollar. Dan heeft hytech de small tube production header voor 1.6-1.8 liter motoren. Deze kost ook zo rond 700 dollar. Verder zijn er nog wel de goedkopere "ebay" imitaties van $300 maar daarvan is de materiaal dikte wel erg dun en scheuren sneller.

Ik kan nog wel aan een gebruikte toda header komen of een nieuwe toda replica van SpoolinPerformance. http://www.spoolinperformance.com/spfab-bseries-header-p-464.html. Deze replica schijnt wel van erg goede kwaliteit te zijn en geeft een dikke vermogenswinst over je hele vermogenslijn.
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

TODA :stampen:

replica :twisted: wanna bijen..
BugsM

Post by BugsM »

Ik heb een JDM DCsports 2,5inch 4-1 te koop. Wel gebruikt...
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

BugsM wrote:Ik heb een JDM DCsports 2,5inch 4-1 te koop. Wel gebruikt...

Is zeer goed materiaal !!!
Ben overgestapt van dc 421 naar jdm dc 41, top :wink:
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik heb bugsm al gemailt dat ie nu verkocht is aan me nu wachten op reactie.
denk wel dat t beter is dan die ik nu heb want die collector van 53mm is gewoon te klein als je wat verder wilt.
Delta_lima

Post by Delta_lima »

srs en megan is echt CRAP! komt een smerig geluid vanaf...

Ik had een Peakperformance 4-1 2,5" collector, kost nieuwe rond de 400,- erg goed ding.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

die peak performance is weer helemaal ruk als het om koppel gaat. Ding heet niet voor niets peak. Dat is het enige wat eruit komt.
Arno

Post by Arno »

Ik wil ook nog eens een JDM spruit of Toda Header maar laatste is idd rete duur. Custom hou ik niet van ook al is het wellicht beter.
boikel

Post by boikel »

Arno wrote: Custom hou ik niet van.

Kan je ook vertellen waarom?
Arno

Post by Arno »

Mja, weet niet. Te veel gedoe, ik hou gewoon van kant en klaar. Zit je meestal ook meteen goed dus vandaar.
boikel

Post by boikel »

Welk gedoe? Je krijgt geen bouwpaket thuis gestuurd ofzo. Bij Hytech hoef je maar 4 buisjes in elkaar te schuiven.
Meestal moet je wel een tijdje wachten voordat ze klaar zijn. Het is (jammergenoeg) niet zo dat je ze van het schap kan afpakken en afrekenen.
Arno

Post by Arno »

Ik heb het over echt custom custom dus zelf bepalen hoe of wat. Zelf iets in elkaar flansen of bij een beunhaas ofzo. Daar hou ik niet van.
boikel

Post by boikel »

Als je dat bedoelt ben ik het helemaal met je eens. :D
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Fuck koppel :D doe mij maar toerenjagen :D

Die van Bugsm is nice tri-y model (L)
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik hoop m er over een week of 3 onder te kunnen zetten t is nu wachten op goede flensen voor me catvervanger voor de aansluiting op me spruitst. want dat past dan niet meer. ik doe er ook gelijk 1 op me katylisator lassen ben ik voor de apk ook weer glad.
en dan weer eens kijken wat er gebeurt met t vermogen
jammer dat bijna nergens die jdm flensen los te krijgen zijn anders had ik m er nu al onder zitten. :twisted:
Locked