NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX

Post by Katana »

User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Can I have one?
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

No you cant!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

:drewl:
Deus Ex Machina!
D_ToXx²
Posts: 559
Joined: Tue Mar 04, 2008 8:59 pm

Post by D_ToXx² »

doemijdiema,oneedoemijdiema,ofdie,die,..
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Zeldzaam en uniek, zo een nsx ;)
User avatar
integra
Posts: 634
Joined: Mon Jun 06, 2005 9:15 pm

Post by integra »

:shock: Volgens mij sluiten ze buiten beeld gewoon weer achter aan. :silly:
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Computer truc.

Let op die twee gasten die het verkeer begeleiden.
af en toe worden ze op pauze gezet en terug gedraaid. :lol:

was wel leuk geweest, maar ik dank niet dat er zoveel in Japan rondrijden.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

Doe mij maar alvast een 2009 NSX!

De originele NSX begint er nu toch wel een beetje gedateerd uit te zien.
Zojuist nog een 'winding road' filmpje gezien van een NSX-R vs EVO RS vs 380Z RS vs GT3 en dan moet je toch bekennen dat de superieuriteit van de NSX aan het afnemen is....tijd dus voor de 2009 NSX!
http://www.youtube.com/watch?v=RBZaY-AD07I

The NSX is dead, long live the new NSX :lol:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

De oude NSX is helemaal niet dood! Kijk eens naar die body roll van al die nieuwe zware bakken. Niet te zuinig zeg! Dat ze sneller zijn hebben ze niet te danken aan hun beter handeling, maar aan het bredere rubber wat er tegenwoordig standaard wordt gemonteerd, hoger motorvermogen om het gewicht te compenseren, plus een shitload of computers om alles zo efficient mogelijk op de weg te krijgen.
Ga je kijken naar pure snelheid zijn er maar heel weinig die de NSX aan kunnen!
Geld voor de ITR ook btw.....
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

Jaja...snel zijn ze wel, die NSX-R.

Maar laten we eerlijk zijn: 300pk in een supercar kan echt niet meer.Dan wordt je door de eerste de beste getunede impreza en/of EVO voorbij gekacheld.

Ik ben ook een honda liefhebber maar je moet wel realistisch blijven.

Een nieuwe NSX met een V10 en een uiterlijk dat mij aan een Aston Martin doet denken (althans zover ik door de camouflage 'heen kan kijken') zal hoge ogen gooien.

Ik ben benieuwd of Honda de nieuwe NSX in 2009 op de markt zal zetten. Midden in een werldwijde recessie is nl. niet de beste timing. Misschien beter om een jaartje uit te stellen en de tijd te benutten voor optimaal testen en verbeteren zodat je een uitgekristalliseerd produkt op de markt zet. Iets waar Honda normaal gseproken wel redelijk goed in is maar het kan altijd beter natuurlijk.
Locked