NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX NSX
Doe mij maar alvast een 2009 NSX!
De originele NSX begint er nu toch wel een beetje gedateerd uit te zien.
Zojuist nog een 'winding road' filmpje gezien van een NSX-R vs EVO RS vs 380Z RS vs GT3 en dan moet je toch bekennen dat de superieuriteit van de NSX aan het afnemen is....tijd dus voor de 2009 NSX!
http://www.youtube.com/watch?v=RBZaY-AD07I
The NSX is dead, long live the new NSX :lol:
De originele NSX begint er nu toch wel een beetje gedateerd uit te zien.
Zojuist nog een 'winding road' filmpje gezien van een NSX-R vs EVO RS vs 380Z RS vs GT3 en dan moet je toch bekennen dat de superieuriteit van de NSX aan het afnemen is....tijd dus voor de 2009 NSX!
http://www.youtube.com/watch?v=RBZaY-AD07I
The NSX is dead, long live the new NSX :lol:
- Gaskleppie
De oude NSX is helemaal niet dood! Kijk eens naar die body roll van al die nieuwe zware bakken. Niet te zuinig zeg! Dat ze sneller zijn hebben ze niet te danken aan hun beter handeling, maar aan het bredere rubber wat er tegenwoordig standaard wordt gemonteerd, hoger motorvermogen om het gewicht te compenseren, plus een shitload of computers om alles zo efficient mogelijk op de weg te krijgen.
Ga je kijken naar pure snelheid zijn er maar heel weinig die de NSX aan kunnen!
Geld voor de ITR ook btw.....
Ga je kijken naar pure snelheid zijn er maar heel weinig die de NSX aan kunnen!
Geld voor de ITR ook btw.....
Jaja...snel zijn ze wel, die NSX-R.
Maar laten we eerlijk zijn: 300pk in een supercar kan echt niet meer.Dan wordt je door de eerste de beste getunede impreza en/of EVO voorbij gekacheld.
Ik ben ook een honda liefhebber maar je moet wel realistisch blijven.
Een nieuwe NSX met een V10 en een uiterlijk dat mij aan een Aston Martin doet denken (althans zover ik door de camouflage 'heen kan kijken') zal hoge ogen gooien.
Ik ben benieuwd of Honda de nieuwe NSX in 2009 op de markt zal zetten. Midden in een werldwijde recessie is nl. niet de beste timing. Misschien beter om een jaartje uit te stellen en de tijd te benutten voor optimaal testen en verbeteren zodat je een uitgekristalliseerd produkt op de markt zet. Iets waar Honda normaal gseproken wel redelijk goed in is maar het kan altijd beter natuurlijk.
Maar laten we eerlijk zijn: 300pk in een supercar kan echt niet meer.Dan wordt je door de eerste de beste getunede impreza en/of EVO voorbij gekacheld.
Ik ben ook een honda liefhebber maar je moet wel realistisch blijven.
Een nieuwe NSX met een V10 en een uiterlijk dat mij aan een Aston Martin doet denken (althans zover ik door de camouflage 'heen kan kijken') zal hoge ogen gooien.
Ik ben benieuwd of Honda de nieuwe NSX in 2009 op de markt zal zetten. Midden in een werldwijde recessie is nl. niet de beste timing. Misschien beter om een jaartje uit te stellen en de tijd te benutten voor optimaal testen en verbeteren zodat je een uitgekristalliseerd produkt op de markt zet. Iets waar Honda normaal gseproken wel redelijk goed in is maar het kan altijd beter natuurlijk.