g-unit wrote:Lage top ?? je gaat veel harder in een hatchback dan een standaard M3, M5,M6,SL600,RS4&6,R8,XK-R enz.
wij rijden 235 a 240 max, als ik 255 aantip is dat op mijn navigatie 235
al waneer je 100 rijd is dat 90 .
@D-ToXx2
Als je met een standaard type R met 2 personen 275km'h haalt, :roll: vraag ik me af of je niet een NSX-R bedoelt want die rijdt max op teller 280
De 6.8 en 6.6 tot de echte 100 ( dus 110 teller ) redt bijna geen 1 standaard type R.
Maar dat geeft niet,want zelfde geld voor die andere merken die beweren dat ze dat ook doen of sneller.
In ieder geval als hij 260 echte kilometers draait, wat echt knap is voor een hatchback.
Want bij deze snelheden heb je te maken met je aerodynamica,autos die zulke snelheden halen hebben een andere pk/gewicht verhouding, lager op de wielen en aerodynamische vorm waar door je niet normaal kan zitten zoals: Ferrari's, Porsche,Lambo's enz.
+260km/h Betekent dat die 25 km/h harder gaat dan een R.
Nou ik weet dan niet wat je een relatief lage top noemt, als je 'm op de snelweg zou achtervolgt is die binnen een paar minuten van de horizon verdwenen.
Op de Autobahn :silly:
ik bedoel dus een lage top in verhouding met aantal pk`s wat hij extra heeft.
kijk dat een Leon FR (229 KM/h vlgs opgaaf) of Focus ST (241 KM/h vlgs opgaaf).
dan is die 310pk (70+) voor de extra 10/15 km/h ook niet echt verantwoord.
dat hij sneller is, dat zal mischien wel. maar hoge toeren draaien is vlgs mij ook niet echt de je van het bij die blokken.
maar tegen een Focus RS zal ik geen nee zeggen. (zonder die spoiler dan)
BTW je navigatie is ook niet geeikt dus daar kan ook een nog foutmarge zitten. en 90 bij 100 is ook een beetje overdreven, dat is 10% afwijking.
ik denk 5 of 6% reeeler is (adhv leeftijd/kwaliteit auto enz).
g-unit wrote:Lage top ?? je gaat veel harder in een hatchback dan een standaard M3, M5,M6,SL600,RS4&6,R8,XK-R enz.
je bedoelt zeker
je kan? :shock: 8)