http://tracking.post.japanpost.jp/servi ... 53545544JP
Katana wrote:Hm, zitten er de juiste papieren bij?
Sincx wrote:Heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn uitlaat :lol:
1 Doos kwam keurig en snel aan zonder aanslag voor belasting maar het de 2e doos bleef maar achter. ...Daar zaten geen documenten bij en stond een waarde van 10.000 Yen op.....dah ging niet gelemaal kloppen dachten ze :lol: ..duurde ruim een week langer voor ik die binnen had nadat ik kopieën van de facturen had opgestuurd...
Toch grappig dat ik alle andere spullen uit Japan wel zonder btw en invoerrechten heb weten binnen te halen 8)
Katana wrote:Katana wrote:
Heb ik jou wel eens verteld dat ik op schiphol werk voor de Douane Koninkrijk der Nederlanden?
Was maar een grapje.
Douane en TNT werken "nouw"samen. Houden ze zich niet aan de regels lopen ze het risico hun vergunning te verliezen.
Sander wrote:
Haha, maar ik had eens van TNT het directe nummer van de douane gekregen die dat regelt. Die zijn niet blij met TNT. De beste man vertelde al z'n frustraties aan mij over TNT. En dat hij tig telefoontjes per dag krijgt op een nummer dat eigenlijk niet uitgegeven mocht worden en dat terwijl hij alleen iets kon zien op het moment dat hij een inklaringsnummer had van de TNT. De vertraging lag dus gewoon bij TNT maar die telefoonistes bij TNT zijn blijkbaar niet goed opgeleid of begrijpen het zelf niet.. en geven dan het directe nummer van de douane. Na nog een keer gebeld te hebben en ze hebben geconfronteerd met dit kreeg ik dan eindelijk het nummer van de inklaringsdienst van TNT. Ik denk dat ik dat vanmiddag ook weer eens ga doen, kijken of ik het een beetje kan versnellen.
Katana wrote:Sander wrote:
Haha, maar ik had eens van TNT het directe nummer van de douane gekregen die dat regelt. Die zijn niet blij met TNT. De beste man vertelde al z'n frustraties aan mij over TNT. En dat hij tig telefoontjes per dag krijgt op een nummer dat eigenlijk niet uitgegeven mocht worden en dat terwijl hij alleen iets kon zien op het moment dat hij een inklaringsnummer had van de TNT. De vertraging lag dus gewoon bij TNT maar die telefoonistes bij TNT zijn blijkbaar niet goed opgeleid of begrijpen het zelf niet.. en geven dan het directe nummer van de douane. Na nog een keer gebeld te hebben en ze hebben geconfronteerd met dit kreeg ik dan eindelijk het nummer van de inklaringsdienst van TNT. Ik denk dat ik dat vanmiddag ook weer eens ga doen, kijken of ik het een beetje kan versnellen.
Niet goed opgeleid personeel is vaak de oorzaak. Maar leg de bal maar bij hun neer en bel ze.
slydawg wrote:Netjes netjes man. Je a/f kan je gerust op 13-13.2 zetten bij wot.
Kon je de auto niet hoger krijgen als 30cm? Krijg mijne er gewoon tussen als de auto op axle stands staat, wel moet de ARB los en je moet het spruitstuk dan idd onder een bepaalde hoek er tussen door vriemelen.
20pk met alle mod's of alleen spruitstuk?
Had je al met je onsteking en cam angles gespeeld? Met de gtech zou je dan gelijk kunnen zien of je winst boekt.
O ja, heb je last van de vibraties van de motor rubbers?
Je stationair toerental wat hoger zetten wil wel helpen, meeste hebben hem op 850 dacht ik.
Katana wrote:Top spul Sander, mooi resultaat tot dus ver.
Wacht maar tot je het cat-back er bij hebt 8)
D_ToXx² wrote:nice dude!
ma 20 Pk erbij met alleen de TODA header denk ik niet.
ik heb de einddemper er ook op met een CAI en RBC intake, en ik denk een max van 5 a 10 Pk erop.
@mig: als je dit nog leest voor morgen: leg me dat afstellen van de A/F aub uit. draai nou op safe(motor managment lampje :evil:
@sander: met wat voor koppeling/vliegwiel draait alles?
netjuss dude de Kpro..![]()